Katarzyna Sz

Katarzyna S

  • Przedmioty: Historia i społeczeństwo , Język niemiecki , Biologia , Chemia , Geografia , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
    Historia , Język niemiecki , Biologia , Chemia , Matematyka , Język polski - Gimnazjum
    Historia , Język niemiecki , Język polski - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, UAM Poznań
  • Zajęcia prowadzę: Poznań Wilda, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 10 km
  • Wynagrodzenie: od 20 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji

Potrafię w sposób jasny i klarowny przekazywać wiedzę.

Przedmioty: Historia i społeczeństwo · Język niemiecki · Biologia · Chemia · Geografia · Matematyka · Język polski · - Szkoła Podstawowa
Historia · Język niemiecki · Biologia · Chemia · Matematyka · Język polski · - Gimnazjum
Historia · Język niemiecki · Język polski · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Przygotowanie do matur z języka polskiego (ustna, pisemna- oba poziomy)
    Przygotowywanie do sprawdzianów z odpowiednich epok
    POwtórka materiału do sprawdzianów z historii ( od starożytności po XX w,)
    Nauka czytania dzieci w różnym wieku, rozwój tej umiejętności i pomoc w samodzielnym tworzeniu dłuższych i krótszych form wypowiedzi.

    A także matematyka, niemiecki, chemia, biologia na poziomie podstawówka- gimnazjum

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Możliwość przekazania wiedzy i współpracy z młodym człowiekiem. Obserwacja jak sam postrzega świat, jak tworzy opinię i potrafi je oprzeć na zdobytych umiejętnościach. Cieszy również wydobywanie potencjału z osób, którym nie dawno szansy aby pokazywali, że przy poświęceniu im większej ilości czasu mogą stać się rzetelnymi uczniami.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Przede wszystkim należy się dotrzeć, porozmawiać o oczekiwaniach. Najważniejsze właśnie aby metody nauki odpowiadały obydwu stroną. Daje to komfort i pewność, że można będzie osiągnąć, jak najwięcej, w jak najkrótszym czasie. Ważna jest także szczerość jeżeli wiem w czym leży problem łatwiej mi przystąpić do działania.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Na czym opierała się współpraca (konspekty przykładowych zajęć, zadania pilotażowe itd.). Interesowały by mnie także sposoby radzenia sobie z problemami (brak koncentracji, niestaranność, niechęć współpracy). A także z chęcią poznałabym osiągnięcia danego korepetytora

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Staram się traktować młodych ludzi, jak partnerów, nie zapominając oczywiście o dyscyplinie. Interesuje mnie to czym dziecko się interesuje, dlaczego nie lubi danego przedmiotu, co sprawia mu szczególny problem. Rozmowa pomaga nam osiągnąć cel w zdrowej atmosferze bez poczucia przymusu i tortur.