Karolina C

Karolina C

  • Przedmioty: Język angielski - Native speaker
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Goldsmiths University London
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Wilanów, Pracuję zdalnie (internet/telefon)
  • Wynagrodzenie: od 70 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Mamy PROMOCJE!!! Klienci płacący za 2h z góry, trzecią otrzymują GRATIS!

Aktualny koszt 1 godziny zajęć:
-zajęcia dla osób od lat 14 do 18 - 40 zł
-zajęcia dla osób powyżej lat 18 - 40 zł
-zajęcia grupowe dla osób prywatnych - 100 zł
-zajęcia dla uniwersytetów i firm (najmniej 10 osób) - 50 zł od osoby.
-zajęcia mentorskie, przygotowujące do procesu aplikacyjnego na zagraniczne uczelnie - 50 zł
-zajęcia z przygotowania do certyfikatów z języka angielskiego - 50 zł.

Zajęcia prowadzone as przez doświadczoną nauczycielkę akademicką, którą spędziła 11 ostatnich lat na trzech rożnych Londyńskich uniwersytetach. Styl nauczania jest bardzo podobny do tego, który oferują native speakerzy gdyż instruktorka posiada bardzo mocny Angielski akcent, studiowała, i nauczała w tym języku. Dodatkowo posiada ona wnikliwą wiedzę na temat procesów aplikacyjnych na Angielskich uczelniach, oraz struktury Brytyjskiego systemu edukacji wyższej. Referencje w języku Angielskim dostępne na żądanie.

Przedmioty: Język angielski · - Native speaker

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Z gory przepraszam z a brak Polskich znakow. Pracowalam ze studentami trzeciego roku z UK. Pomagalam im w napisaniu prac licencjackich. Jedna z prac byla z dziedziny mediow, komunikacji i wspolczesnej filozofii, a druga z dziedziny socjologii i polityki. Moja praca polegala na przedyskutowaniu ze studentami ich tez i najwazniejszych zagadnien teoretycznych, oraz na wytlumaczniu im jak powinni zorganizyowac swoje badania i skostruowac prace licencjacka. Na zakoncznie regularnie sprawdzalam ich prace zeby przed oddaniem wylapac wszystkie bledy merytoryczne i jezykowe.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Lubie rozmawiac ze studentami an inyteresujace tematy. Lubie tez uczyc nowych rzeczy i pokazywac tym, ktorzy dopiero zaczynaja swoja akademicka przygode nowe sposoby myslenia i nowe perspektywy. Uwielbiam tez kiedy moi studenci/uczniowie potrafia wykorzystac to czego ucza sie na zajeciach i poprawiaja swoje dotychczasowe wyniki. Jednak najbardziej lubie kiedy studenci/ uczniowie pracujacy ze mna zaczynaja odczowac przujemnosc i satysfakcje z nauki zamiast ciaglego stresu i niepokoju.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Poradzilabym, zeby ta osoba byla otwarta na nowosci i niekonwencjonalne metody nauczania. Swiat sie zminia, a nauczanie online zaczyna byc bardzo popularne. Uwazam, ze nie nalezy mlodym ludziom wyrzucac, ze korzystaja z interentu , tylko nauczyc ich jak i po co z niego korzystac. Jednak czesto slysze, zarowno od kolegow i kolezanek po fachu, jak i rodzicow i opiekunow, ze mlodzierz "glupieje" przez uzywanie interenetu do nauki. Ja sie z tym nie zgadzam. Po prostu mysle ,ze uzywanie jakiejkolwiek technologii do nauki (nawet ksiazki, i tak ksiazka to tez technologia) jest czesto pomijane. Po prostu z gory zaklada sie, ze wszyscy wiedza jak z niej korzystac. Na przyklad ktos kto nie potrafi korzystac z ksiazek bedzie probowal wszystkie przeczytac od dechy do dechy. W rezultacje albo bedzie z opoznieniem oddawal swoje prace, albo zwyczajnie nie bedzie ich oddawal wcale, bo sie po prostu zniecheci.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Pewnie chcialabym wiedziec na czym polega filozofia nauczania konkretnego nauczyciela czy tez nauczycielki. Chcialabym wiedziec jakie jest podejscie nauczyciela/nauczycielki do ucznia. Czy traktuje swoich uczniow/studentow jak partnerow do ciekawych dyskusji, czy tez podchodzi do nich w sposob protekcjonalny. Uwazam, ze nauczyciel , ktory sie wywyzsza ma maniejsze szanse na to zeby trafic do ucznia. Poza tym wyksztalca w ten sposob w swoich podopiecznych pewne zle zwyczaje i zachowania, ktore beda ich powstrzymywaly przed rowinieciem oryginalnego myslenia i pewnosci siebie. Nie wspominajac juz o poczuciu wlasnej wartosci.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    To zalezy od potrzeb klienta. Powinien najpierw ustalic czego potrzbuje, a potem skontaktowac sie z wybranymi nauczycielami i skonsultowac z nimi owe potrzeby. Jezeli po wstepnej rozmowie z danym nauczycielem klient otrzyma jasny plan dzialania, ktory koresponduje ze wszystkimi jego potrzebami to oznacza, ze znazlazl odpowiednia osobe do wspolpracy. Nalezy tez brac pod uwage, ze nie zawsze klient bedzie w stanie ocenic co stanowi dla niego problem i w zwiazku z tym jakie sa jego potrzeby. Dlatego uwazam, ze nalezy sie skontaktowac z potencjalnym nauczycielem i szczerze przedstawic sytuacje krok po kroku. Dobry nauczyciel bedzie wiedzial jakie rozwiazania zaproponowac.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Powinien sie zastanowic jake ma oczekiwania wzgledem nauczyciela i siebie samego. Czesto spotykam sie z nierealistycznymi oczekiwaniami. Na przyklad niektorzy klienci oczekuja, ze uzyje magicznych sztuczek zeby przelac im wiedze do glowy i wzbraniaja sie od wykonywania jakiejkolwiek pracy samodzielnie. To spowalnia efekty i sprawia, ze cala odpowiedzialnosc za rozwoj wiedzy ucznia spoczywa na nauczycielu. To nie jest podejscie ktore przynosi zadawalajace rezultaty. Zawsze mowie swoim studentom/ uczniom, ze nauka nie jest alegoryczna z pojsciem do fryzjera gdzie siadamy wygodnie na krzesle, a fryzjer sam pracuje nad koncowym rezultatem. Nauka jest bardziej jak pojscie na silownie, gdzie trener personalny podpowiada nam jak cwiczyc i motywuje nas to tego, ale nie jest w stanie za nas zrzucic kilku kilogramow i wyrzezbic naszej sylwetki. Nie jest tez w stanie kontrolowac tego co robimy poza silownia.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Po pierwsze jestem nauczycielka akademicka, ktora zdobyla doswiadcznie pracujac na Brytyjskich Uniwersytetach. Pracowalam ze studentami z roznych stron swiata i z roznym poziomem znajomosci jezyka angielskiego. Wiem z doswiadcznia, ze znajomosc jezyka angielskiego bazowana na tym czego uczniowe ucza sie w liceum jest czesto niekompatybilna, badz nie wystarczajaca gdy studenci zaczynaja pisac prace lub czytac skomplikowane teorie w tym jezyku. Wiem jak poradzic sobie z tym problemem i sprawic, ze moi uczniowie pokonuja wszelkie bariery jezykowe, przyspieszaja proces nauki jezyka i opanowuja go na tyle, ze zadna, nawet najbardziej jezykowo skomplikowana konwersacja czy tez literatura nie stanowi dla nich problemu. Nie polega to na tym, ze zarzucam ich nieskonczona liczba slowek. Slowka sa wazne, ale jeszcze wazniejsze jest wykorzystywanie tych, ktore juz znamy do zrozumienia nowych. Nie przesadzam tez z nauka gramatyki. Ta rowniez jest wazna, ale wcale nie taka trudna i najlatwiej jest sie jej nauczyc w praktyce, a nie wkuwajac suche regulki z ksiazki.

    Moje uslugi wyroznia rowniez to, ze mowie w jezyku angielskim tak jak mowia Brytyjczycy, nie posiadam polskiego akcentu, i to ze moje metody pracy sa bazowane na moich wlasnych doswiadczniach zwiazanych z ukonczeniem studiow w Londynie i moja pozniejsza praca ze studentami na brytyjskich uczeniach. Dodatkowo zdobylam doswiadzcznie pracujac na najlepszym wydziale Psychologii na swiecie, na University College London. Dzieki temu wiem dokladnie czego oczekuje sie od studentow i naukowcow chcacych poszerzac wiedze pracujac przy najbardziej prestizowych i progresywnych badaniach na swiecie. Dodatkowo jestem w stanie wytlumaczyc potencjalnym studentom brytyjskich uczelni jak przygotowac sie do procesu rekrutacyjnego i na co zwracac uwage w aplikacjach.

    Moge tez pracowac ze doroslymi, ktorzy wykonuja prace w jezyku angieslkim i chca popracowac nad plynniejsza komunkacja i umiejetnoscia wladania bardziej skompliokowanym slownictwem charakterystycznym dla ich profesji.

    Dodatkowo od wielu lat pracuje ze swoimi studentami online i dzieki temu moge pracowac ze studentami z kazdego zakatka Polski czy swiata, a moje godziny pracy sa bardziej elastyczne.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Najczestrze pytania:

    Czy udzielam lekcji w trybie offline?
    - Aktualnie ze wzgledu na pandemie i mase niejasnych komunikatow od ronzorakich wladz, staram sie nie podjemowac ryzyka i udzielam lekcji glownie online. Jezeli informacje o wirusie i obostrzenia zostana jasniej sprecyzowane to mam zamiar pracowac w trybie offline. To moze nie nastapic w najblizszym czasie, ale mysle, ze sa na to rozwiazania w postaci interaktywnych komunikatorow, ktore pozwalaja na wspolna prace nauczyciela i ucznia/uczniow nad tym samym zadaniem.

    Czy pracuje z dziecmi?
    - Pracuje z uczniami/studentami w wieku od 14 do 70 lat.

    Czy prowadze zajecia grupowe?
    - Jezeli tylko jest to technicznie (technologicznie) wykonalne, to tak.


  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Mam takich historii wiele. Jedna z moich studentek miala 75 lat i zdiagnozowanego raka. Kiedys przyszla do mnie, bo miala trudnosci z napisaniem pracy. Przedmiot wymagal zeby studenci spisali i przeanalizowali refleksje nad swoim rozwojem podczas sudiow i jak moga one uksztaltowac ich podejscie do profesji. Moja studentka pocztkowo przemeczona nauka uznawala to cwicznie za nude i totalnie bezuzyteczne. Zapytalam ja wiec dlaczego zdecydowala sie na konkretne studia. Powiedziala, ze "nie jest za pozno na nauke, do poki na prawde nie jest za pozno".Odpowiedzialam, ze o tym wlasnie powinna napisac swoj esej. Zwlaszcza, ze wielu ludzi z dyplomem w reku uznaje ukonczenie studiow za koniec edukacji. Ta historia zakonczyla sie tym ze moja studentka napisala bardzo ciekawy esej, ktory zostal wysoko oceniony, a ja przypomnialam sobie, ze jezeli mamy otwarty umysl to uczymy sie cale zycie.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Chcialabym zeby wiedzieli, ze jest to praca, ktora wymaga duzego zaangazowania i czasu poswieconego prze obydwie strony, nauczyciela i klienta. Dlatego tez niezwykle wazne jest dla mnie wczesniejsze komunikowanie wszelkich nieobecnosci na zajeciach. Nie stanowi dla mnie problemu odwolywanie badz przekladanie lekcji. Stanowi go natomiast umawianie sie na lekcje i nie pojawianie sie na niej bez uprzedzenia. Moglabym zwyczajnie zaoferowac ta godzine komus innemu, badz spozytkowac moj czas na inne wazne zajecia.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Zaraz po studiach zaoferowano mi prace na University of East London gdzie ukonczylam licencjat. Bylam jednym z 15 studentow wybranych przez uniwersytet do pracy przy projekcie nazwanym Learning and Achievement Scheme. Projekt mial na celu rozwiniecie i ulepszenie tzw. Library and Learning Student Services, czyli wszystkich rodzajow pomocy naukowych. Moja prca, jako Learning and Achievement Assitants polegala na bezposredniej pracy ze studentami, identyfikowaniu i analizowaniu ich potrzeb i dobieraniu odpowiedniej kombinacji dostepnych pomocy naukowych, kulturowych, spolecznosciowych i socjalnych. Dzieki temu lepiej zrozumialam rozne aspekty tak zwanego "zycia studenckiego" i czesto wystepujace przeszkody podszywajace probelmy z nauka. Praca z takimi studentami byla dla mnie najbardziej inspirujaca. To spowodowalo, ze postanowilam rozwinac sie jako nauczyciel, i potencjalny wykladowca i ukonczylam certfikat mentorski w Institute of Counselling, i studia magisterskie na Goldsmiths University. Rownoczesnie pracowalam jako Professional Practice Placement Educator przygotowujac studentow do pracy nad ich profesjonalnym rozwojem. Mysle, ze po prostu mialam szczescie pracowac bezposrednio ze studentami, i to w tej pracy jest najciekawsze.

  • Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).

    Pracowalam ze studentem, ktory byl bardzo negatywnie nastawiony do czytania dodatkowej literatury. Po przedyskutowaniu tematu jego pracy licencjackiej i przeprowadzeniu zajec uzupelniajacych z zakresu wspolczesnych teorii politycznych, kulturowych i socjologicznych oboje uznalismy, ze jego pracy zwyczajnie brakuje poparcia w literaturze. Pomimo to spotkalam sie z oporem z jego strony, ktory spowodowany byl niewielka iloscia czasu na dokoncznie pracy. Zapytalam dlaczego bardziej wnikliwy research stanowi az taki problem i dowiedzialam sie ze student boi sie, ze nie zdazy przeczytac wiekszej ilosci ksiazek. Pokazalam mu jak mozna ekspresowo wyciagnac najwazniejsze informacje z kazdej ksiazki i uzyc ich w pracy. Takie ulatwienie zachecilo mojego studenta do dalszego researchu i znaczaco poprawilo jego ocene koncowa.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Jedna z najwazniejszych rzczy, ktorych sie nauczylam to to, ze nigdy nie wiemy wystarczajaco duzo zeby przestac sie uczyc. Dlatego nadal czytam literature w dziedzinach naukowych, ktore interesuja mnie najbardziej. Poza tym aktualnie pracuje dla Londynskiej firmy, ktora oferuje studentom zajecia z wykladowcami i nauczycielami akademickimi online. Firm ta czesto organizuje profesjonalne seminaria dla wykladowcow i nauczycieli, zeby zapwenic jakosc i efetywnosc uslug,

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Ostatnim projektem nad jakim pracowalam byl Learning and Achievement Scheme na University of East London. Dotyczyl on udoskonalenia roznego rodzaju pomocy naukowych dla studentow studiujacych na tym uniwersytecie. Poswiecilam temu projektowi kilka lat . Mialam przyjemosc pracowac nad nim ze znana w UK autorka podrecznikow pomocniczych dla studentow, Setlla Cottrell. Stella byla dyrektorem Library and Learning Services na UEL, a tym samym moja przelozona. Jej wiedza i metody byly bardzo przydatne w pracy ze studentami. Nie jestem w stanie powiedziec ile kosztowal ten projekt, poniewaz koszty poniosl uniwersytet. Wiem tylko, ze caly proces restrukturyzacji wydzialow i serwisow uniwersyteckich kosztowal miliony funtow.

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Mamy PROMOCJE!!! Klienci płacący za 2h z góry, trzecią otrzymują GRATIS!

    Aktualny koszt 1 godziny zajęć:
    -zajęcia dla osób od lat 14 do 18 - 50 zł
    -zajęcia dla osób powyżej lat 18 - 60 zł
    -zajęcia grupowe dla osób prywatnych - 140 zł
    -zajęcia dla uniwersytetów i firm (najmniej 10 osób) - 70 zł od osoby.
    -zajęcia mentorskie, przygotowujące do procesu aplikacyjnego na zagraniczne uczelnie - 70 zł
    -zajęcia z przygotowania do certyfikatów z języka angielskiego - 70 zł.

  • Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?

    Wydaje mi sie, ze doradzilabym takiej osobie zeby sie nie zniechecala jezeli nie trafia do niektorych uczniow lub studentow. Wszyscy sie roznimy i nie ma jednego przepisu na sukces. Na dobra wspolprace z sklada sie wile roznych czynnikow, a przede wszystkim dobra komunikacja, otwarty umysl, checi i pozytywne nastawienie do nauki. Czasami nawet jezeli uda sie nam spelnic te warunki wpsolpraca moze sie nie "kleic" i w atkim wypadku nalezaloby to szczerze przyznac i zasugerowac klientowi znalezienie alternatywy.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Mysle, ze moja najmocniejsza strona jest sluchanie i pomaganie moim uczniom/ studentom w uswiadomieniu sobie w czym na prawde lezy ich problem. Na przyklad czesto pracuje ze studentami, ktorzy uwazaja, ze ich najwiekszym problemem jest gramatyka. Po zajeciach okazuje sie, ze tak na prawde maja wiedze z zakresu gramatyki, a ich najwiekszym problemem jest osluchanie sie i ocztanie sie z jezykiem angielskim.

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Chcialabym lepiej pisac w jezyku polskim i nauczyc sie plynnie tlumaczyc jezyk angielski na polski i na odwrot. Przez ostatnie 13 lat pisalam i mowilam glownie w jezyku angielskim. Moja edukacja w Polsce zakonczyla sie w wieku osiemnastu lat, wiec duza czesc slow ktore poznalam na studiach nie jest mi znana w jezyku polskim. Poza tym bieglosc w mowie i pismie w jezyku angielskim nabylam dopiero kiedy przestalam usilnie tlumaczyc wszsytkie slowka na jezyk polski.

  • Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.

    Jakie sa Twoje zainteresowania akademickie?

    Uwielbiam poszerzac wiedze z zakresu kultury i sztuki, ale interesuje mnie rowniez polityka, filozofia historia, socjologia, psychologia, media, komunikacja, technologia, A.I, neuronauka, biologia, astronomia ,metafizyka.

  • Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.

    Jakie masz zainteresowania i hobby poza praca?

    Staram sie spedzac moj wolny czas aktywnie i kreatywnie. Prywatnie interesuje sie muzyka, sztuka, filmem, tancem, kreatywnym pisaniem, grami komputerowymi, lucznictwem, podrozami oraz wspinaczka gorska i wysokogorska,