Karol D

Karol D

  • Przedmioty: Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Matematyka - Gimnazjum
    Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Średnie (matura), ATR w Bydgoszczy, kierunek fizyka techniczna
  • Zajęcia prowadzę: Bydgoszcz , Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Witam wszystkich potrzebujących pomocy w zdaniu egzaminu komisyjnego lub matury poprawkowej z matematyki.
Mam na imię Karol i jestem doświadczonym korepetytorem matematyki, z ponad 3 letnim stażem w skutecznym przekazywaniu wiedzy. Pomogłem już wielu uczniom w nadrobieniu zaległości, poprawieniu ocen oraz zdaniu egzaminów na zakończenie szkoły oraz komisyjnych.
Prowadzę kursy przygotowujące do egzaminu komisyjnego na poziomach: s. podstawowa, gimnazjum, s.średnia oraz do poprawkowej matury. Stawka za 60 minut nauki to 50zł (w cenę zajęć wliczony jest dojazd do ucznia). Przy większej ilości godzin, stawka jest niższa, do uzgodnienia.
Studiowałem fizykę lecz moją największą pasją jest matematyka i pomaganie w jej zrozumieniu. Uczę kreatywnie i życzliwie, z wyrozumiałym, indywidualnym podejściem.

Rozwiązuję też zdalnie zadania (NIE W TRAKCIE SPRAWDZIANÓW I EGZAMINÓW) z matematyki, na poziomach od szkoły podstawowej do matury (również poziom rozszerzony) oraz z fizyki na poziomie szkoły podstawowej oraz gimnazjum. Przesyłam czytelne objaśnienia rozwiązań na e-mail, messenger lub mms-em. Wycena jest indywidualna, w zależności od poziomu trudności oraz ilości czasu potrzebnego na opracowanie rozwiązań. Płatność jest w formie przelewu na moje konto po przesłaniu przeze mnie rozwiązań.
Proszę o kontakt pod nr tel. (***) Odpisuję również na smsy.

Zapraszam serdecznie do współpracy :-)

Przedmioty: Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Matematyka · - Gimnazjum
Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    W ostatnim czasie przygotowywałem dwoje uczniów do matury. Pomagałem również uczniom, ktorzy mieli zagrożenie niezdania do kolejnej klasy (uczniowie z gimnazjum oraz liceum).

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Najbardziej lubię pomagać uczniom zrozumieć matematykę. Samo zajmowanie się matematyką oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem także sprawia mi wiele satysfakcji. Lubię gdy moje starania przynoszą korzyść moim uczniom, którzy dzięki lekcjom ze mną osiągają lepsze wyniki w nauce.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Jeśli ktoś szuka dobrego korepetytora warto popytać znajomych bo może któryś z nich współpracował już z kimś takim. Warto też zajrzeć na portale takie jak (***) :-)

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Gdybym szukał korepetytora to chciałbym wiedzieć jakie ma on doświadczenie, tzn. jak długo już uczy, na jakich poziomach oraz z jakimi rezultatami. Napewno ważna byłaby dla mnie cena lekcji. Chciałbym też zapytać korepetytora czy lubi swoją pracę oraz uczniów.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Jakie posiada Pan/Pani doświadczenie tzn. od jak dawna Pan/Pani udziela korepetycji, z jakimi rezultatami, na jakich poziomach nauczania Pan/Pani udziela lekcji, czy lubi Pan/Pani swoją pracę, czy potrafi Pan/Pani być cierpliwym i życzliwym wobec uczniów?

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Klient powinien przede wszystkim przemyśleć czy jest mocno zmotywowany do nauki oraz to czy jest na to gotowy pod względem finansowym. Powinien także przemyśleć jak częstych lekcji potrzebuje i z jakich tematów najbardziej potrzebuje pomocy.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Moje usługi wyróżniają się na tle usług świadczonych przez inne osoby tym, że staram się uczyć pomysłowo oraz z indywidualnym i co najważniejsze, z życzliwym podejściem do każdego ucznia. Ważne jest dla mnie to aby okazywać uczniom szacunek, wyrozumiałość i cierpliwość. Dzięki temu atmosfera podczas naszych zajęć jest bezstresowa i przyjazna.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Klienci najczęściej pytają o cenę zajęć oraz o to czy dojeżdżam do domu ucznia. Odpowiadam wtedy, że stawka wynosi np.30 zł za 60 minut nauki i że jak najbardziej dojeżdżam :-)
    Pytają też jak wielu aktualnie mam uczniów. Odpowiadam wtedy zgodnie z sytuacją jaka jest na dany moment.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Moją ulubioną historią z wykonywanej pracy jest uczenie chłopaka z gimnazjum, który był zagrożony niezdaniem do kolejnej klasy. Na naszych pierwszych zajęciach zobaczyłem, że uczeń ma naprawdę spore zaległości a czasu na poprawienie ocen jest naprawdę niewiele. W głębi ducha pomyślałem, że chłopak chyba nie da rady w tak krótkim czasie nadrobić zaległości ale mimo wszystko bardzo chciałem mu pomóc i podjąłem się współpracy z nim. Obniżyłem też początkowo proponowaną stawkę godzinową, ze względu na sytuację finansową rodziców. Ku mojemu zaskoczeniu, uczeń robił coraz większe postępy,co wskazywało na jego silną motywację do pracy jak też ukryty talent matematyczny :) Rezultatem naszych spotkań było zdanie do następnej klasy, a oprócz tego uczeń ten zaczął dostawać bardzo dobre oceny w następnym roku szkolnym, za co mi serdecznie podziękował gdy spotkaliśmy się pewnego dnia przypadkiem w tramwaju :) Bardzo ucieszyłem się, że aż tak dobre efekty przyniosła nasza wspólna praca.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Chciałbym aby klienci o mojej profesji wiedzieli to, że udzielanie korepetycji to wcale nie łatwa praca. Trzeba przygotowywać się do zajęć i starać się odpowiednimi metodami "trafić"do każdego ucznia. Każdy jest indywidualnością i potrzebuje odpowiedniego podejścia do tematu aby zrozumieć to co jest niejasne. Jest to mimo wszystko bardzo satysfakcjonujące zajęcie.