Joanna N
Joanna N
- Przedmioty:
Język angielski , Język niemiecki - Szkoła Podstawowa
Język angielski , Język niemiecki - Gimnazjum
Matematyka - Szkoła Wyższa
Język angielski - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 5 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Akademia Morska w Szczecinie
- Zajęcia prowadzę: Szczecin Prawobrzeże, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 5 km
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
- Posiada własną stronę internetową
Zapraszam serdecznie na moją stronę (***) , na której znajdziecie wszelkie informację nt. udzielanych przeze mnie korepetycji.
Udzielam korepetycji dla:
- Studentów - matematyk / poprawki / kolokwia
- Maturzystów - matematyka podstawowa i rozszerzona, fizyka podstawowa i rozszerzona, angielski i niemiecki
- Licealistów - regularna pomoc w nauce
- Gimnazjalistów - egzamin gimnazjalny, regularna pomoc w nauce
- Uczniów szkół podstawowych - nauka może być przyjemna!
Przedmioty:
Język angielski ·
Język niemiecki ·
- Szkoła Podstawowa
Język angielski ·
Język niemiecki ·
- Gimnazjum
Matematyka ·
- Szkoła Wyższa
Język angielski ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Zajęcia grupowe grupowe z dziećmi klasy podstawowej 3-6.
Zajęcia prowadzone w szkole po godzinach lekcyjnych klas. Na zajęciach uczestniczą dwie grupy po 4/5 osób jedna. Dzieci podczas zajęć poprawiają swoją umiejętność porozumiewania się językiem angielskim. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Sposób wykonywania pracy i podejścia do problemu. Zawsze indywidualnie i spokojnie. Moje sportowe usposobienie ma odzwierciedlenie w technice działania. Jedna zasada podsumowuje tą filozofię. Wszystko da się wyćwiczyć, wystarczy w to włożyć odpowiednią ilość pracy. Zajęcia przypominają przygotowania do zawodów. Plan treningowy jest prosty. Pierwsza czynność to wyciszenie i przygotowanie się na realizowanie celów. Jeżeli znajdzie się wolna chwila w czasie codziennych obowiązków, wypełniamy ją matematyką.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Dobry korepetytor powinien być rzecz jasna terminowy i rzetelny. Jeśli umawia się z danym uczniem na 17:00, to powinien być na czas. Trzeba bowiem pamiętać, że dany interesant często właśnie pod to spotkanie ustawia sobie grafik całego dnia i na pewno nie będzie zadowolony, jeśli korepetytor nie przyjdzie na umówione spotkanie. A warto wiedzieć, że konkurencja w tej branży – szczególnie w dużych miastach – jest bardzo duża i takie małe detale mogą decydować o tym czy ktoś będzie miał stałych klientów czy nie.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Podsumowując, dobry nauczyciel to taki, który:
- nie patrzy na zegarek i nie liczy minuty dłużej;
- sam opracowuje plan lekcji, chyba że uczeń chce omówić konkretne zagadnienie;
- przygotowując mnie do speakingu nie mówi, żebym tylko ja mówiła i nie narzeka wtedy, że za dużo mówię, tylko dołącza się do rozmowy aby rozmowa jak najbardziej przypominała tę z egzaminu;
- przygotowując mnie do listeningu nie zaczyna od poziomu matury podstawowej, kiedy do egzaminu zostało niewiele czasu;
- nie stawia mnie w sytuacji, w której całuję klamkę;
- jeśli coś mu wypadło w danym dniu, przestawia zajęcia na inny dzień, aby ich nie stracić, a nie czeka do następnego tygodnia... i np. powtarza sytuację;
- widać, że lubi nauczać;
- jest sympatyczny :) -
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Dobry korepetytor powinien pomóc Ci odkryć Twoje zdolności, a nie bezmyślnie „pakować” w Ciebie wiedzę i regułki. Warto znaleźć osobę, która pierwszą lekcję da Ci za darmo, tak, abyś mógł stwierdzić, czy forma prowadzenia zajęć Ci odpowiada. Porządnego nauczyciela poznasz też po tym, że nie spóźnia się na lekcje (a jeśli tak – przedłuża) i nie kończy ich z sekundową dokładnością, ale zostaje z Tobą chwilę dłużej w razie potrzeby. Powinieneś też mieć możliwość poproszenia o dodatkową lekcję przed ważną klasówką albo o konsultację telefoniczną, czy nawet e-mailową.
-
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian
zdolności interpersonalne – umiejętność budowania i utrzymywania kontaktów z kursantem
umiejętność rozwiązywania problemów
przejawianie inicjatywy i zaangażowania
wzbudzanie zaufania
etyka pracy