Joanna Michalina B

Joanna Michalina B

  • Przedmioty: Historia i społeczeństwo , Język angielski , Język rosyjski , Biologia , Geografia , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
    Historia , Biologia , Geografia , Język polski - Gimnazjum
    Historia , Biologia , Geografia , Język polski - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Warszawski
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Praga-Południe, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 35 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Konto Praca od zaraz Konto Praca od zaraz
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Naukę z uczniem traktuję jako WSPÓLNE zadanie. Razem mamy pokonać trudności, a ja jestem wsparciem. Jestem bardzo zaangażowana w to wspólne działanie.
Chwalę za każde, nawet najmniejsze osiągnięcie podczas lekcji.
Jestem cierpliwa i pogodna.
Przedstawiam reguły i zasady często kojarząc je z m.in. otoczeniem, na przykład - drzwi pisze się przez "rz" ponieważ drzwi nie zamknęłyby się gdyby nie miały futryny, na pewno pisze się "o"sobno, bo ostatnią literką w słowie jest "o"...
Zwracam uwagę na to, czy dziecko nie zmęczyło się myśleniem i zapamiętywaniem. Zmieniam wówczas temat lub robię króciutką przerwę.
Poszerzam zakres nauki o wesołe abstrakcyjne dyktanda, które przykuwają uwagę treścią (np. różne wróżki huśtały się na żyrandolu), naukę opowiadania o czymś ważnym w życiu dziecka i o sobie, a także pisania wypracowań pobudzających wyobraźnię (np. jaki jest świat widziany oczami ptaka, psa...). Dzięki temu dziecko zapamiętuje trudną pisownię i uczy się myśleć nieschematycznie.
Uczę już od wielu lat i nawet jeśli dziecko "wyrosło" z potrzeby pomocy (jest już w liceum) nadal kilkoro utrzymuje ze mną kontakt, ponieważ lubią mnie i dobrze wspominają.
Mam praktykę z dziećmi nadpobudliwymi ruchowo, dziećmi zainteresowanymi wszystkim innym tylko nie lekcjami a także dziećmi uczącymi się w swoim rytmie i tempie czy nie lubiącymi szkoły.
Moja pomoc nie ogranicza się tylko do jęz. polskiego, ale obejmuje wszystkie przedmioty z zakresu szkoły podstawowej - język angielski, rosyjski, matematykę, przyrodę...

Przedmioty: Historia i społeczeństwo · Język angielski · Język rosyjski · Biologia · Geografia · Matematyka · Język polski · - Szkoła Podstawowa
Historia · Biologia · Geografia · Język polski · - Gimnazjum
Historia · Biologia · Geografia · Język polski · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    -Redakcja i korekta tekstu książki nt. II wojny światowej (w druku).
    - Opracowanie redakcyjne wspomnień osoby uczestniczącej w Powstaniu Warszawskim.
    - Pomoc we wszystkich przedmiotach trzem uczniom szkoły podstawowej (klasy 4, 5 oraz 6) ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania szóstoklasisty do testów do egzaminu do gimnazjum).

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Zrozumienie u dziecka, że to jest nasza wspólna praca dla jego dobra. Chęć do współpracy ze mną. Poza tym radość, gdy nasze wysiłki przynoszą dobre stopnie w dzienniczku. Prośby dziecka, żeby jeszcze trochę podyktować... (w przypadku dyktand), opowiedzieć... (przy poszerzeniu tematu lekcji) np. z historii, napisać w wypracowaniu...

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Lubię pracować razem z dzieckiem i ono to czuje. Akceptuję jego braki czy nawet niechęć do nauki i staram się tak mówić i odrabiać lekcje, by przypominało to bardziej zabawę, konkurs, zawody niż nudne "odtąd - dotąd".Przy oznakach znużenia przedmiotem - zmieniam temat i przedmiot. A przede wszystkim żywiołowo chwalę dziecko za najmniejszy sukces.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Szacunek do dziecka. Nie pozwalam sobie na to, by uczeń czuł się gorszy i zawstydzony swoją niewiedzą. Poza tym - musi uwierzyć, że naprawdę jestem po jego stronie i chcę pomóc. Poczucie humoru i wspólny śmiech są także wskazane. Szkoła jest wystarczająco stresująca i wyczerpująca. Przecież nauka to praca.