Joanna J.

Joanna J.

  • Przedmioty: Język angielski - Szkoła Podstawowa
    Język angielski - Gimnazjum
    Język angielski , Język francuski - Szkoła Wyższa
    Język francuski , Język angielski - Liceum
  • Doświadczenie: 1 rok
  • Wykszałcenie: Brak, ()
  • Zajęcia prowadzę: Łódź Górna, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 30 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Przedmioty: Język angielski · - Szkoła Podstawowa
Język angielski · - Gimnazjum
Język angielski · Język francuski · - Szkoła Wyższa
Język francuski · Język angielski · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Uczyłam angielskiego chłopca na poziomie szkoły podstawowej.
    Przygotowałam również tegoroczną maturzystkę ( będącą na poziomie bardzo podstawowym) do egzaminu z języka.
    Oboje mieli angielski w szkole, a jednak sam pomysł mówienia po angielsku (nawet wypowiadanie najprostszych zdań, które potrafili pisemnie sklecić) był dla nich czystą abstrakcją.
    Polski system zupełnie nie uczy komunikacji w języku obcym, przedkładając nad nią gramatykę, która bez praktyki nie ma zupełnie żadnej wartości. Moim celem jest uporządkowanie wiedzy na temat gramatyki i zmotywowanie uczniów do mówienia.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Podoba mi się moja niezależność w wyborze materiałów. Nie jestem związana przez podręcznik (oczywiście z książek też korzystam, nie da się przeprowadzić lekcji w próżni). Jeśli chodzi o angielski możliwości są niemal nieograniczone- zdarzyło mi sie wykorzystać zwiastun filmowy jako tekst z rozumienia ze słuchu, wpleść w lekcję piosenkę czy nawet fragment programu z MTV. Dostosowuję się do potrzeb i zainteresowań ucznia. Lubi Adele? W porządku, możemy kilkanaście minut lekcji przeznaczyć na analizę tekstu „Skyfall”.
    Moim zdaniem dzięki temu mogę pokazać swoim uczniom naprawdę fajne rzeczy. Przy okazji obcują z naturalnym angielskim, a nie tym „płytowo -kasetowym”.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Powinien przede wszystkim zweryfikować wiedzę korepetytora. Należy pamiętać ze jest to zawód wolny, nie wymagający żadnych specjalnych uprawnień. Chyba najprościej jest posłuchać jak korepetytor mówi w języku obcym. Klient nie musi znać angielskiego czy francuskiego żeby usłyszeć ze potencjalnemu nauczycielowi brakuje płynności.

    Pomocna dla obu stron jest też lekcja próbna. Można zorientować się na ile korepetytor potrafi nawiązać kontakt z uczniem, jakie ma metody, na czym bazuje i jaki ma timing.