Jarek B.
Jarek B.
- Przedmioty:
Historia i społeczeństwo , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Łódzki, wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, kierunek Zarządzanie
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Praga-Północ, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
- Wynagrodzenie: od 70 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Nie uczę. Uczę się uczyć.
Pomagam w nauce, w odrabianiu lekcji. Matematyka i wszelkie pozostałe przedmioty z zakresu szkoły podstawowej. Systematyczna praca i podejście z poczuciem humoru. Likwiduję wszelkie obawy przed szkołą! a świadoma dyscyplina pomaga w osiągnięciach dobrych ocen.
Nauka staje się przyjemniejsza i zrozumiała. Ma sens i staje się przydatna. To działa!
Pozdrawiam.
Przedmioty:
Historia i społeczeństwo ·
Matematyka ·
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Matematyka z szóstoklasistką! Zaczynałem pracę od lęku przed odpowiedzią i chodzeniem do szkoły do zgłaszania się na lekcjach! Po pewnym czasie współpracy zdarzają się nawet piątki z matematyki.
Potem od pały na semestr z angielskiego do zaliczenia na koniec roku i uśmiechu na lekcji (że "z Panem to się przyjemnie uczyć!")
Bo szukam przyczyn gorszej nauki a potem szukam metod dopasowanych do ucznia.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Uśmiech zrozumienia i radość z dostrzegania praktycznej strony nauki.
Lubię, gdy uczeń docenia po pewnym czasie sam siebie i dostrzega, że wiele potrafi.
Że wiele złego daje lęk przed szkołą i pokazywaniem się w klasie.
A potem się okazuje, że systematyczna praca czyni cuda.
Lubię śmiać się z uczniem z odrabiania lekcji i osiągnięć w szkole i poza szkołą. -
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Po pierwsze warto próbować. Bo nie każdy każdego nauczy czy otworzy do nauki.
Potrzebny jest kontakt, porozumienie, wzajemny szacunek i cel.
Gdy określi się do czego zmierzamy i w jakim czasie to reszta już się układa.
Ale nie można oczekiwać cudów. Nauka najczęściej wymaga czasu i ogranicza możliwości zabawy i innych przyjemności. -
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Jakie mam wyniki, doświadczenie, okienka wolne, zakres nauki, metody. Sądzę, że dla klienta liczy się skuteczność ale też i sposób wspierania ucznia. Czyli podejście. Poczucie humoru, dystans ale i zaangażowanie.
No chętnie bym poznał wyniki nauczania, jak sobie radzą uczniowie z moim wsparciem, czy lubią te zajęcia a też czy prowadzę je standardowo czy mam może własne metody. Jest wiele pytań.