Jarek B.

Jarek B.

  • Przedmioty: Historia i społeczeństwo , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
  • Doświadczenie: Ponad 10 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Łódzki, wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, kierunek Zarządzanie
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Praga-Północ, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 70 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Konto Praca od zaraz Konto Praca od zaraz
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Nie uczę. Uczę się uczyć.
Pomagam w nauce, w odrabianiu lekcji. Matematyka i wszelkie pozostałe przedmioty z zakresu szkoły podstawowej. Systematyczna praca i podejście z poczuciem humoru. Likwiduję wszelkie obawy przed szkołą! a świadoma dyscyplina pomaga w osiągnięciach dobrych ocen.

Nauka staje się przyjemniejsza i zrozumiała. Ma sens i staje się przydatna. To działa!

Pozdrawiam.

Przedmioty: Historia i społeczeństwo · Matematyka · Język polski · - Szkoła Podstawowa

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Matematyka z szóstoklasistką! Zaczynałem pracę od lęku przed odpowiedzią i chodzeniem do szkoły do zgłaszania się na lekcjach! Po pewnym czasie współpracy zdarzają się nawet piątki z matematyki.

    Potem od pały na semestr z angielskiego do zaliczenia na koniec roku i uśmiechu na lekcji (że "z Panem to się przyjemnie uczyć!")

    Bo szukam przyczyn gorszej nauki a potem szukam metod dopasowanych do ucznia.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Uśmiech zrozumienia i radość z dostrzegania praktycznej strony nauki.
    Lubię, gdy uczeń docenia po pewnym czasie sam siebie i dostrzega, że wiele potrafi.
    Że wiele złego daje lęk przed szkołą i pokazywaniem się w klasie.
    A potem się okazuje, że systematyczna praca czyni cuda.

    Lubię śmiać się z uczniem z odrabiania lekcji i osiągnięć w szkole i poza szkołą.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Po pierwsze warto próbować. Bo nie każdy każdego nauczy czy otworzy do nauki.
    Potrzebny jest kontakt, porozumienie, wzajemny szacunek i cel.
    Gdy określi się do czego zmierzamy i w jakim czasie to reszta już się układa.
    Ale nie można oczekiwać cudów. Nauka najczęściej wymaga czasu i ogranicza możliwości zabawy i innych przyjemności.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Jakie mam wyniki, doświadczenie, okienka wolne, zakres nauki, metody. Sądzę, że dla klienta liczy się skuteczność ale też i sposób wspierania ucznia. Czyli podejście. Poczucie humoru, dystans ale i zaangażowanie.
    No chętnie bym poznał wyniki nauczania, jak sobie radzą uczniowie z moim wsparciem, czy lubią te zajęcia a też czy prowadzę je standardowo czy mam może własne metody. Jest wiele pytań.