Jan K

Jan K

  • Przedmioty: Biologia , Chemia , Fizyka , Geografia , Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Biologia , Chemia , Fizyka , Geografia , Matematyka - Gimnazjum
    Geografia - Szkoła Wyższa
    Biologia , Chemia , Fizyka i astronomia , Geografia , Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Wrocławski
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Białołęka, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 70 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Konto Praca od zaraz Konto Praca od zaraz
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Posiadam doświadczenie w uczeniu na rożnych etapach (uniwersytet, szkoła podstawowa). Uwielbiam uczyć - w szczególności w prostych słowach.Uczeń nie zawsze może zrozumieć temat, ze względu na brak indywidualnego podejścia w szkołach. Z doświadczenia wiem, że każdy trudny temat można wytłumaczyć w przyjazny sposób. Posiadam doktorat z geologii z UWr. Studiowałem również fizykę.

Przedmioty: Biologia · Chemia · Fizyka · Geografia · Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Biologia · Chemia · Fizyka · Geografia · Matematyka · - Gimnazjum
Geografia · - Szkoła Wyższa
Biologia · Chemia · Fizyka i astronomia · Geografia · Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Prowadziłem zajęcia w szkole podstawowej oraz w liceum w ramach praktyk nauczycielskich z geografii. Posiadam również trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze studentami z m.in. z geometrii .

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Bez względu na poziom w edukacji najważniejsze jest zrozumienie podstaw. Jeśli uczeń pozna sposób, w jaki on sam powinien się uczyć danego przedmiotu, to uczenie stanie się znacznie łatwiejsze. Każda osoba ma inne talenty oraz inne możliwości - i to jest rolą nauczyciela, aby rozpoznać je u swoich uczniów. Dodatkowo warto pamiętać, że jeśli ktoś nie potrafi wytłumaczyć czegoś prostymi słowami, to sam tego nie rozumie :)

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Czy nauczyciel ma odpowiednie kompetencje merytoryczne?
    Czy nauczyciel ma odpowiednie kompetencje, predyspozycje i doświadczenie w uczeniu?
    Jakie są różnice w uczeniu na poziomie podstawowym i średnim.
    Co jest najistotniejsze w przekazywaniu wiedzy.
    Czy trudne tematy można przekazać w łatwy sposób?
    Dlaczego niektórzy uczniowie lepiej rozumieją niektóre przedmioty, a inne gorzej?
    Dlaczego niektórzy uczniowie lepiej rozumieją jakiś przedmiot od innych uczniów?

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Najbardziej lubię, gdy uczeń w czasie pracy mówi "achaaaa, już rozumiem!"
    Satysfakcja jest tym większa im, uczeń ma niestandardowy i nieszablonowy sposób rozumienia przedmiotu i uczenia się. Również mi samemu pozwala to na pełniejszy obraz tematu, który dotychczas był mi dobrze znany.
    Bardzo lubię również szukać sposobu na "ożywienie" ucznia i przedstawienie mu jakiejś dziedziny za pomocą anegdot, historii, przykładów czy nawet żartów - przecież w czasie zabawy nasz mózg najlepiej funkcjonuje :)

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Moją najmocniejszą stronę jest umiejętność tłumaczenia w jasny i prosty sposób. Ucząc często się spotykałem z tym, że niektórzy uczniowie nie rozumieją jakiegoś tematu, ze względu na inny zestaw zdolności, umiejętności i doświadczeń. Na swoim przykładzie zrozumiałem również, że niektórzy uczniowie nie zrozumieją przedmiotu, bez znajomości jego podstaw. Widać to szczególnie w przedmiotach ścisłych - jeśli wymagane jest uczenie fizyki czy chemii "na pamięć", to wiele osób może w ten sposób się zrazić do przedmiotu, gdyż tak na prawdę nie rozumie go.