Jadwiga D
Jadwiga D
- Przedmioty:
Język angielski - Szkoła Podstawowa
Język angielski - Gimnazjum
Język angielski - Szkoła Wyższa
Język angielski - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, filologia angielska, Uniwersytet Śląski
- Zajęcia prowadzę: Bestwina , Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
- Wynagrodzenie: od 70 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Jestem nauczycielką języka angielskiego z zawodu oraz z zamiłowania. Lubię to, co robię i wiem, że robię to dobrze. Specjalizuję się w przygotowaniu do egzaminu ósmoklasisty.
Jestem także certyfikowaną lektorką wg normy STANAG 6001, poziomy 1 i 2.
Na moich zajęciach panuje przyjazna, spokojna atmosfera. Korzystam z różnorodnych materiałów dostępnych w sieci. Sama również przygotowuję ćwiczenia interaktywne, np. na platformie Wordwall, aby urozmaicić lekcje i utrwalić/powtórzyć materiał w ciekawy sposób.
Po rozwiązaniu zadań przez ucznia pliki przesyłam na podany adres mailowy, aby uczeń mógł znów do nich zajrzeć.
Ukończyłam nauczycielskie kolegium językowe oraz uzupełniające studia magisterskie na kierunku filologia angielska na Uniwersytecie Śląskim. Uczę języka angielskiego od ok. 20 lat. Prowadzę lekcje za pomocą darmowego programu do spotkań online Zoom. Przed zajęciami wysyłam link, w który trzeba kliknąć - i to wszystko.
Istnieje możliwość dojazdu do ucznia w Bestwinie.
Zapraszam do kontaktu.
Przedmioty:
Język angielski ·
- Szkoła Podstawowa
Język angielski ·
- Gimnazjum
Język angielski ·
- Szkoła Wyższa
Język angielski ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Przygotowanie uczniów klasy ósmej do egzaminu ósmoklasisty.
Przygotowywanie siódmoklasistów do egzaminu ósmoklasisty.
Pomoc w bieżącej nauce + poszerzanie słownictwa i gramatyki (z naciskiem na wypowiedzi ustne) - uczniowie szkół średnich. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Obserwowanie, jak uczeń coraz lepiej sobie radzi z językiem, zwłaszcza w wypowiedziach ustnych. Obserwowanie, jak z zaangażowaniem uczestniczy w zajęciach (przygotowuję ćwiczenia interaktywne, zmieniam rodzaj zadań (przeciwdziałanie nudzie), wprowadzam przyjazną atmosferę + poczucie humoru).