Hubert B.
Hubert B.
- Przedmioty:
Język angielski - Szkoła Podstawowa
Język angielski - Gimnazjum
Język angielski - Szkoła Wyższa
Język angielski - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Średnie (matura), Wydział Anglistyki UAM
- Zajęcia prowadzę: Poznań Wilda, Mogę dojechać w odległości 5 km
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
- Potwierdzona tożsamość
- Zweryfikowane referencje
- Posiada własną stronę internetową
Angielski z dojazdem – cały Poznań, każdy poziom, również biznesowy – konwersacje, gramatyka, materiały. Zniżki na dłuższe zajęcia. Wystawiam rachunki. Zadzwoń i dowiedz się więcej.
WIĘCEJ O MNIE:
Angielskiego uczę się nieprzerwanie od ponad 10 lat. W tej chwili kończę anglistykę na UAM w Poznaniu.
Przeszedłem jeden z najlepszych kursów f (***) yki angielskiej, oparty na unikatowym podręczniku "Say It Right".
Do tej pory opublikowałem cztery tłumaczenia powieści graficznych oraz komiksów; obecnie pracuję nad adaptacją powieści Franza Kafki oraz książką o Batmanie.
Pracowałem w szkole językowej, gdzie uczyłem głównie dorosłych na każdym poziomie zaawansowania, oraz z dziećmi w wieku od 5 do 12 lat w Domu Kultury w Buku; mam doświadczenie w nauczaniu klientów biznesowych. Tłumaczyłem teksty z zakresu etnologii, geologii, leśnictwa i elektroniki. Współpracuję z festiwalami Tranzyt i Transatlantyk. Podczas różnego rodzaju festiwali, projekcji, konferencji, a także polowań międzynarodowych pracuję jako tłumacz konsekutywny.
Jeśli chcesz się dowiedzieć:
* jak wymawiać piekielne "th" w takich słowach jak: the, three, thigh, thorough, thumb, bother, rather, etc.;
* co to jest "minimal pair" i jak wymówić "chcę tego" tak, by nie brzmiało jak "nie będę jeść";
* dlaczego "he stopped firing" i "he stopped to fire" znaczą zupełnie co innego;
* jaka jest różnica między "laugh at" a "laugh with" oraz "get back to" a "get back at" (co niekiedy może się okazać ważne);
* ile jest samogłosek w angielskim i czym różnią się od polskich;
* i wielu innych, ciekawych i przydatnych rzeczy – NIE WAHAJ SIĘ, ZADZWOŃ!
Angielski ze mną nie jest czasem straconym. Jeśli tylko zależy Ci na nauce, zgłoś się do mnie.
Wystawiam rachunki. Oferuję zniżki za dłuższe zajęcia. Zadzwoń i dowiedz się więcej.
Doświadczenie:
Dziesięć lat nieprzerwanej nauki angielskiego, w tym studia na UAM w Poznaniu. Kilka lat korepetycji, praca z dorosłymi w szkole językowej "Optima" oraz z dziećmi w Domu Kultury w Buku. Tłumaczenie powieści graficznych, filmów, artykułów, tekstów naukowych. Tłumaczenie konsekutywne dla festiwalu Ligatura, Multikina i Nadleśnictwa Podanin.
Przedmioty:
Język angielski ·
- Szkoła Podstawowa
Język angielski ·
- Gimnazjum
Język angielski ·
- Szkoła Wyższa
Język angielski ·
- Liceum
3 referencji - ocena 5/5 - ostatnia
-
RomanPotwierdzona przez Korepetycje.edu.pl 2013-05-28 14:59:44
"Na lekcjach z Hubertem można się sporo nauczyć, a przy tym nieźle zabawić. Hubert uczył mnie na poziomie średnio-zaawansowanym, z naciskiem na terminologię muzyczną, co jest związane z moim zawodem. Był zawsze dobrze przygotowany, a zajęcia przebiegały w miłej atmosferze. Mogę go szczerze polecić, ponieważ uważam, że jest bardzo kompetentną osobą."
Referencje
-
RomanPotwierdzona przez Korepetycje.edu.pl 2013-05-28 14:59:44
"Na lekcjach z Hubertem można się sporo nauczyć, a przy tym nieźle zabawić. Hubert uczył mnie na poziomie średnio-zaawansowanym, z naciskiem na terminologię muzyczną, co jest związane z moim zawodem. Był zawsze dobrze przygotowany, a zajęcia przebiegały w miłej atmosferze. Mogę go szczerze polecić, ponieważ uważam, że jest bardzo kompetentną osobą."
-
Patrycja KatarzynaPotwierdzona przez Korepetycje.edu.pl 2013-05-27 10:55:49
"Hubert pomagał mi w przygotowaniach do egzaminu gimnazjalego na przełomie marca i kwietnia ubieglego roku. Potrzebowałam pomocy konkretnie w sprawie rozwiązywania zadań typowo egzaminacyjnych i zostałam wręcz zasypana potrzebnymi mi materiałami. W rezultacie uzyskałam 87% na poziomie rozszerzonym. Masa uśmiechu, sympatyczna atmosfera i przy tym pełen profesjonalizm. Polecam serdecznie!"
-
BeataPotwierdzona przez Korepetycje.edu.pl 2012-02-13 14:19:04
"Jestem bardzo zadowolona z nauki języka angielskiego, którą pan Hubert udziela mojej córce. Są to ciekawe lekcje, nauka połączona z zabawą. Pan Hubert potrafi zainteresować j. angielskim dlatego dziecko na jego lekcjach się nie nudzi. Naprawę polecam."
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego;
Sprawdzanie prac domowych na poziomie 6 klasy szkoły podstawowej oraz gimnazjum;
Pomoc w przetłumaczeniu fraszek z języka angielskiego na polski;
Przygotowanie do konkursu z języka angielskiego na poziomie gimnazjalnym;
Pomoc w przygotowaniu prezentacji oraz projektów na poziomie szkoły podstawowej;
Pomoc w nadrobieniu materiału na poziomie liceum. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Podobają mi się wyzwania, jakie reprezentuje każdy z moich słuchaczy. Do każdego trzeba podejść indywidualnie, lecz z drugiej strony bardzo wiele problemów językowych jest uniwersalnych. Bardzo lubię widzieć czyjeś postępy w nauce i to, że moja praca nie idzie na marne. Lubię moment, kiedy ktoś czegoś nie rozumie, a mnie udaje się to wytłumaczyć. Lubię wzbudzać taką iskrę zrozumienia, budować w ten sposób pasję do języka, szczególnie u ludzi, u których początkowo jej nie widać. Jest w tym jakaś magia.
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Przede wszystkim czego tak naprawdę oczekuje. Jako nauczyciel staram się jak mogę, ale trzeba pamiętać, że na lekcjach pracuje nie tylko lektor, ale także słuchacz. Praca obydwu na lekcjach się także nie kończy - obie strony mogą i powinny rozwijać się też pomiędzy spotkaniami.
-
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
Moją najmocniejszą stroną jest upór. Jeśli widzę jakąś przeszkodę, to nie spocznę dopóki nie uda mi się jej pokonać - w nauczaniu chodzi oczywiście o przeszkodę w nabywaniu wiedzy. Staram się stosować różne techniki i podejścia, by słuchacz mógł z wdzięcznością (oraz z pewną dozą podziwu) przyznać: achaa, teraz rozumiem. To jest cel nauki, a dla mnie w ogóle największa nagroda.