Grzegorz G
Grzegorz G
- Przedmioty:
Muzyka - Szkoła Podstawowa
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, PWSM w Łodzi
- Zajęcia prowadzę: Łódź Bałuty, Pracuję zdalnie (internet/telefon)
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Nauczyciel muzyki, absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Muzycznej, instruktor pozaszkolnych form oświatowych zaprasza osoby zainteresowane nauką gry przez internet.
Oferuję wygodne i skuteczne lekcje gry na instrumencie klawiszowym, bez wychodzenia z domu. Jest to doskonała szansa na naukę dla osób z małych miejscowości, odległych od dużych ośrodków miejskich.
Nauka polega na przesyłaniu drogą mailową odpowiednich materiałów edukacyjnych i indywidualnie dedykowanych filmów instruktażowych (w formacie mp4), wraz ze szczegółowym opisem i wytycznymi do ćwiczeń. W odpowiedzi zwrotnej uczeń (po kilku dniach ćwiczeń) przesyła nagranie swojego wykonania (np. smartfonem), które jest przeze mnie omawiane, analizowane i opiniowane. Na tej podstawie dobieramy następne ćwiczenia i utwory, a uczeń zdobywa w ten sposób kolejne umiejętności.
Serdecznie zapraszam do nauki osoby w średnim wieku i starsze, dla których ten sposób odbywania lekcji może być mniej stresujący oraz wygodniejszy. W przypadku nauki dzieci proszę o kontakt osoby dorosłe - Rodziców lub opiekunów.
Koszt nauki, to uzgodniona opłata miesięczna, uwzględniająca jedną lekcję w tygodniu.
Udzielenie wyczerpujących informacji oraz przesłanie pierwszych materiałów edukacyjnych jest darmowe.
Liczba miejsc jest ograniczona do kilku osób, ze względu na konieczność zapewnienia odpowiedniej obsługi uczniów.
Zapraszam do kontaktu mailowego na adres: g.gibki1961@ (***) oraz do odwiedzenia mojego bloga (***)
Przedmioty:
Muzyka ·
- Szkoła Podstawowa
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Nauka gry na instrumentach klawiszowych osób w wieku od 4 do 74 lat :) Ponieważ, rozpoczęcie nauki nie jest obarczone opłatami pobieranymi "z góry" i nie wiąże się z żadnym "wpisowym", więc trudno mówić o wykonanych lub nie zleceniach. Nauka gry na instrumencie to nie kończący się proces a swoje umiejętności można doskonalić w dowolnym zakresie.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
1. Kontakt z innymi osobami na płaszczyźnie zaangażowania i porozumienia. 2. Możliwość zaobserwowania efektów swoich działań edukacyjnych. 3. Nienormowany czas pracy :)
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Radziłbym, aby przy wyborze korepetytora - nauczyciela gry na instrumencie, nie kierować się kryterium cenowym. Nie brakuje domorosłych "muzyków", niedokształconej młodzieży, zabieganych studentów. Na rynku powstają szkółki oferujące zbiorowe lekcje gry na instrumencie. Jeśli nie chcecie Państwo po jakimś czasie stwierdzić, że to były źle wydane pieniądze to proszę znaleźć doświadczonego nauczyciela, pedagoga z prawdziwego zdarzenia.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Nie rozumiem tego pytania. Jestem otwarty na wszelkiego typu odpowiedzi, ale chyba Ktoś tu coś "przekombinował" :) Ponieważ od lat jestem tylko po jednej stronie w kontaktach z klientami, więc mógłbym przytoczyć wiele anegdot na ten temat, ale chyba nie o to chodzi.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
W pierwszej kolejności, klient powinien przedstawić osobę ucznia - jego wiek, umiejętności, motywacje, zamierzenia i cele. W dalszej części rozmowy uzyskać informację o umiejętnościach, wiedzy, wykształceniu i doświadczeniu nauczyciela. I wreszcie poruszyć kwestie miejsca odbywania, terminów i kosztów lekcji. W przypadku nauki gry na instrumencie istotną sprawa jest posiadanie odpowiedniego instrumentu, ale szczegółową rozmowę na ten temat można przeprowadzić na pierwszej zapoznawczej lekcji.
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Klient powinien zdawać sobie sprawę, że nauka gry na instrumencie to: wyzwanie, zobowiązanie do wytężonej pracy, obowiązek i poważna sprawa. Jak mawiał któryś z moich nauczycieli - nauka jest jak dokładne, żmudne przekopywanie ogródka, na którym wyrosną potem rośliny, w postaci pięknych wykonań utworów muzycznych. W tym zajęciu nie ma kompromisów - roślin się nie oszuka !
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
To co wyróżnia moją ofertę spośród innych dostępnych na rynku to kreatywne działanie z pasją, nastawione na efekty pracy. Od wielu lat jestem również praktykującym muzykiem i cechuje mnie czysto praktyczne podejście do nauczania.
Co z tego, że uczęszczasz do szkoły muzycznej, jeśli nie potrafisz zagrać ciekawych melodii z akompaniamentem. Ze mną, już po kilku lekcjach, wprawdzie w uproszczonej formie - zagrasz je oburącz.
-
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Przy pierwszym kontakcie: - ile kosztuje lekcja u Pana? :) Oczywiście informuję o opłacie uzależnionej głównie od miejsca odbywania lekcji.
Po jakimś czasie, w trakcie kontynuowania nauki: - co ja mam zrobić, żeby syn chciał więcej ćwiczyć :( Cały czas poszukuję jednej, uniwersalnej odpowiedzi.
-
Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.
:))) Fakt autentyczny. Podczas lekcji ze starszą z sióstr - 7 letnią Marcysią, mówiłem o współbrzmieniach dźwięków i zagrałem kilka następujących po sobie dwudźwięków, aż tu czuję że ktoś przepycha się do klawiatury a to młodsza siostra Michasia pojedynczymi palcami obu rączek prawie bezbłędnie powtórzyła wciśnięte przeze mnie przed chwilą dźwięki. I do dnia dzisiejszego nie wiem czy to był przypadek czy ... przebłysk przyszłego geniuszu?
-
Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?
Chciałbym aby klienci zdawali sobie sprawę, że mój czas poświęcony na przygotowanie się do lekcji, dojazd do ucznia, czas przeprowadzenia lekcji (bez patrzenia na zegarek) i powrotu a następnie przemyślenie i sporządzenie stosownej notatki, to zazwyczaj znacznie więcej aniżeli 60 minut, do którego to czasu odnoszona jest opłata za pojedynczą lekcję.