Dorota S
Dorota S
- Przedmioty:
Matematyka - Szkoła Podstawowa
Matematyka - Gimnazjum
Matematyka - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 5 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Wyższa Szkoła Bankowa
- Zajęcia prowadzę: Pruszcz Gdański , Pracuję zdalnie (internet/telefon)
- Wynagrodzenie: od 80 zł za godzinę
Potwierdzony adres kontaktowy email
Informacje o wykształceniu
Potwierdzony numer telefonu
Odpowiedzi na pytania
Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Zdjęcie profilowe
Jestem 33 letnią uśmiechniętą pasjonatką matematyki o zakręconym pomyśle by w matematyce rozkochać pół świata :)
Przedmioty:
Matematyka ·
- Szkoła Podstawowa
Matematyka ·
- Gimnazjum
Matematyka ·
- Liceum

Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Bieżące lekcje dla klasy 6 podstawówki
Bieżące lekcje dla klasy 7 podstawówki
Bieżące lekcje dla klasy 8 podstawówki
Bieżące lekcje dla klasy 1 liceum
Bieżące lekcje dla klasy 2 liceum
Przygotowanie do egzaminu 8klasity
Przygotowanie do matury na poziomie podstawowym -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbardziej w swojej pracy lubię widzieć jak uczeń się uśmiecha bo w końcu zrozumiał to, czego nie był w stanie zrozumieć. Lubię kiedy ktoś wraca do mnie szczęśliwy po sprawdzianie bo tym razem zamiast kolejnej jedynki była 4 lub 5 :) Uwielbiam kiedy na koniec lekcji słyszę "już? szkoda:(" Po prostu lubię uczyć :)
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Poradziłabym, by szukała kogoś, kto nie tylko dobrze tłumaczy, ale też z zaangażowaniem wspiera w nauce, dostosowując tempo i metody do indywidualnych potrzeb ucznia. Taka osoba nie tylko uczy, ale też buduje pewność siebie i pokazuje, że każdy krok do przodu ma znaczenie.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Chciałabym wiedzieć, że dobra współpraca z korepetytorem to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale też tworzenie bezpiecznej przestrzeni do zadawania pytań, popełniania błędów i rozwijania własnego sposobu myślenia. Liczy się nie tylko efekt, ale i sposób, w jaki uczeń do niego dochodzi.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Klient powinien zapytać, jak wygląda styl pracy korepetytora, w jaki sposób dopasowuje metody nauczania do ucznia, jak motywuje do systematycznej pracy oraz jak radzi sobie, gdy uczeń ma trudności lub traci motywację. To kluczowe, by znaleźć kogoś, kto nie tylko uczy, ale naprawdę wspiera.
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Klient powinien zastanowić się, czego dokładnie oczekuje – czy zależy mu na szybkim nadrobieniu materiału, długofalowej pracy nad pewnością siebie, czy może rozwijaniu pasji. Warto też przemyśleć, jakie podejście najlepiej wspiera jego dziecko lub jego samego – bardziej wymagające czy pełne cierpliwości i wyrozumiałości.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Korepetycje prowadzę od 3 lat ale jestem pełna pasji. Moim celem jest przekazanie wiedzy w taki sposób aby uczeń zrozumiał i naprawdę mocno się w to angażuję. Chciałabym aby moi uczniowie dobrze kojarzyli moje lekcje, nie jestem kolejna nudną wykładowczynią! U mnie na lekcjach znajdziesz gry a po lekcjach otrzymasz dostęp do materiałów które pomogą Ci jeszcze lepiej przyswoić wiedzę.
-
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Najczęściej pytają mnie, czy dostosowuję tempo zajęć do ucznia, jak pomagam w trudnych momentach i czy zapewniam własne materiały. Odpowiadam, że zawsze pracuję w tempie ucznia, cierpliwie tłumaczę nawet najtrudniejsze tematy i zapewniam wsparcie oraz materiały, które ułatwiają naukę i budują pewność siebie krok po kroku.
-
Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.
Tak, jedną z moich ulubionych historii jest praca z uczennicą, która na początku była przekonana, że "matematyka to nie dla niej". Po kilku miesiącach cierpliwej pracy, dostosowania metod i pokazania jej małych sukcesów, nie tylko poprawiła oceny, ale sama zaczęła rozwiązywać zadania dla przyjemności. Największą nagrodą było usłyszeć od niej: „Teraz w końcu rozumiem i lubię się uczyć!” – takich momentów się nie zapomina.
-
Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?
Chciałabym, aby klienci wiedzieli, że korepetycje to coś więcej niż przekazywanie wiedzy – to budowanie relacji opartej na zaufaniu, wspieranie w trudnych chwilach i motywowanie do rozwoju. Każdy uczeń uczy się inaczej, a moją rolą jest znaleźć klucz, który otworzy jego potencjał.
-
W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?
Swoją przygodę zaczęłam od pomagania znajomym w nauce. Szybko złapałam bakcyla, bo widziałam, jak ogromną różnicę potrafi zrobić spokojne tłumaczenie i indywidualne podejście. Tak narodziła się moja pasja do wspierania innych w osiąganiu ich edukacyjnych celów.
-
Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).
Jestem bardzo dumna z uczennicy, która na początku naszej współpracy nie lubiła matematyki i nie czuła się w niej najmocniejsza – miała przewagę ocen 4. Dzięki naszej regularnej pracy, cierpliwemu podejściu i budowaniu jej pewności siebie, zakończyła rok szkolny z oceną 6! To piękny przykład, że zmiana nastawienia i odpowiednie wsparcie naprawdę działają.
-
Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.
Cały czas rozwijam swoje umiejętności, ucząc się, jak jeszcze lepiej wspierać ucznia w samodzielnym myśleniu. W swojej pracy stawiam na aktywne rozwiązywanie zadań przez ucznia, a ja pełnię rolę przewodnika, który delikatnie nakierowuje. Wierzę, że tylko własna praca i zrozumienie dają realne efekty i budują trwałą pewność siebie.
-
Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?
Doradziłabym, aby przede wszystkim uzbroić się w cierpliwość i empatię. W tej pracy liczy się nie tylko wiedza, ale umiejętność tłumaczenia w prosty sposób i wiara w potencjał każdego ucznia – nawet wtedy, gdy on sam w siebie nie wierzy. A przy okazji – warto mieć poczucie humoru, bo nic tak nie rozładowuje napięcia jak uśmiech w odpowiednim momencie.
-
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
Moją najmocniejszą stroną jest to, że podążam za intuicją ucznia. Nie narzucam sztywnych schematów, tylko wspieram go w odnalezieniu własnego sposobu rozumienia i rozwiązywania zadań. Wierzę, że największe efekty przychodzą wtedy, gdy uczeń może uczyć się w zgodzie ze sobą, a nie według narzuconych wzorców.