Cezary K

Cezary K

  • Przedmioty: Chemia , Fizyka , Matematyka , Informatyka , Technika - Szkoła Podstawowa
    Chemia , Fizyka , Matematyka , Informatyka - Gimnazjum
    Chemia , Fizyka , Matematyka , Informatyka , Grafika komputerowa , Programowanie , Elektronika , Elektrotechnika , Statystyka , Logika , Mechanika - Szkoła Wyższa
    Chemia , Fizyka i astronomia , Technologia informacyjna , Matematyka - Liceum
    Inne -
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Wyższe, Politechnika Poznańska
  • Zajęcia prowadzę: Radom , Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Konto Praca od zaraz Konto Praca od zaraz
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji

Hej
8 lat prowadzę zajęcia z matematyki, fizyki i innych przedmiotów (szersza lista przedmiotów poniżej) na każdym poziomie od szkoły podstawowej po studia. Prowadzę też zajęcia przez Skype'a i nie wymagam tu kamerki a jedynie telefonu z dobrym aparatem oraz własnego maila.

Lista wybranych przedmiotów:
1. matematyka (na studiach także: analiza matematyczna, rachunek różniczkowy i całkowy, liczby zespolone, macierze, teoria prawdopodobieństwa) - prowadzę też zajęcia do konkursów przedmiotowych oraz olimpiady z matematyki - jestem jej laureatem
2. fizyka - jak wyżej
3. mechanika
4. wytrzymałość materiałów
5. podstawy konstrukcji maszyn
6. grafika inżynierska i rysunek techniczny
7. podstawy automatyki
8. teoria sterowania
9. elektronika i elektrotechnika
10. programowanie procesorów (tylko C i C++)
11. programowanie: C. C++, SQL, Bash, Python (tylko podstawy), VBA
12. użytkowanie programów: MatLAB, scilab, AutoCAD, Inventor, Eagle, sPlan, MathCAD, SolidWORKS, Atmel Studio, Android Studio
13. użytkowe projekty na procesorach Atmela oraz na platformie Arduino, od schematu elektronicznego, po wytrawianie płytki, lutowanie jej, na programowaniu procesora kończąc (tu trzeba znać podstawy elektroniki oraz języka C, resztę sam pokażę :) )

Pomogę także z projektami i zaliczeniami z powyższych przedmiotów.

**Możliwe rabaty przy większej liczbie godzin (więcej niż 2) w ciągu dnia, przy dłuższym stażu współpracy oraz w przypadku polecenia mnie innym osobom**.

Szczegóły w korespondencji prywatnej.

Zapraszam :)

Przedmioty: Chemia · Fizyka · Matematyka · Informatyka · Technika · - Szkoła Podstawowa
Chemia · Fizyka · Matematyka · Informatyka · - Gimnazjum
Chemia · Fizyka · Matematyka · Informatyka · Grafika komputerowa · Programowanie · Elektronika · Elektrotechnika · Statystyka · Logika · Mechanika · - Szkoła Wyższa
Chemia · Fizyka i astronomia · Technologia informacyjna · Matematyka · - Liceum
Inne · -

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    1. Największym moim osiągnięciem jest uratowanie ucznia w 19 godzin zajęć (1. dzień 5h, 2. dzień 8h, 3. dzień 6h) przed dwoma egzaminami komisyjnymi na poziomie technikum (matematyka, fizyka, potem też i konstrukcje mechaniczne).
    2. Pomoc w pisaniu pracy inżynierskiej dotyczącej układu regulacji i sterowania z elementami elektroenergetyki (zasilanie przemysłowe) i symulacją pracy manipulatora przegubowego (w programie MatLAB Simulink)
    3. Pomoc w wykonaniu płytki prototypowej (PCB), z procesorami serii AVR firmy ATMEL -
    przykłady projektów (7 razy):
    - multimetr elektryczny (miernik elektryczny napięcia, prądu, także i wartości skutecznych (metody numeryczne), rezystancji, także impedancji przy zadanej częstotliwości zmian sygnału z możliwością poszerzenia projektu o test tranzystorów NPN i PNP i testów zaporowych diod prostowniczych)
    - koncepcja projektu prostego pilota uniwersalnego do urządzeń RTV (możliwość programowania częstotliwości wiązki promieniowania podczerwonego, przycisków (switchy) włączania/wyłączania, regulacji głośności i zmiany programów TV, z możliwościami użytkowymi do sterowania odtwarzaczami CD/DVD/BD)
    - koncepcja projektu zagłuszacza fal GSM (emiter fal elektromagnetycznych w danym zakresie częstotliwości)
    - koncepcja projektu grzałki z nastawami regulatora PID
    - projekt inteligentnego budynku (sterowanie naświetleniem, automatyka żaluzji/rolet, sterowanie ogrzewaniem z możliwością zautomatyzowania odkurzania (tzw. centralne odkurzanie))
    - i inne których już nie pamiętam
    4. Zlecenie - korepetycje z przedmiotu sterowanie manipulatorów mobilnych i stacjonarnych,w tym równania dynamiki manipulatora, modelowanie sterowanie za pomocą programu MATLAB Simulink
    5. Zlecenie - korepetycje z przedmiotu matematyka na poziomie szkoły średniej, realizowane w zakresie rozszerzonym dla 1 ucznia w klasach 1 i 2 kl. liceum, w 3. klasie korepetycje nie były już kontynuowane, ponieważ uczeń został przeze "zarażony" pasją do matematyki i uznał że dalej sam sobie już poradzi, na maturze miał 92% z rozszerzonej matematyki
    6. Zlecenie - korepetycje z termodynamiki na poziomie szkoły wyższej
    7. Zlecenie - korepetycje z rysunku technicznego na poziomie szkoły wyższej (w tym także wykonanie projektu części napędowej maszyn)
    8. Zlecenie - korepetycje z przedmiotu "Diagnostyka i wibroakustyka" - wytłumaczenie zagadnień na laboratoria z tego przedmiotu oraz pomoc przy wykonywaniu sprawozdań z ćwiczeń laboratoryjnych
    9. Wielokrotne zlecenia - korepetycje z przedmiotów takich jak: matematyka, fizyka, grafika inżynierska, geometria wykreślna, teoria obwodów, elektrotechnika, elektronika analogowa i cyfrowa, mechanika techniczna, wytrzymałość materiałów, podstawy konstrukcji maszyn, teoria sterowania , podstawy automatyki, podstawy programowania (języki: C, C++) i inne w okolicach sezonów zaliczeń przed sesjami, w trakcie sesji (egzaminy), także projekty
    10. i wiele wiele innych... ;)

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Tu wolałbym rozdzielić ten temat na prace zawodową oraz na korepetycje.
    Zaczynając od tego drugiego - korepetycje - tu cenię sobie możliwość wykonywania zleceń w godzinach przeze mnie ustalonych a przez to - większa elastyczność grafiku, wykonuję tylko to co sprawia mi przyjemność, więc praca nie męczy ani nie nudzi. A i jest możliwość że kogoś zarażę pasją do tych dziedzin z których zajęcia prowadzę. Poza tym przyznaję, przyjemnie jest być słuchanym z uwagą. ;)

    Natomiast, jeśli chodzi o pracę zawodową - tu mogę realizować swoje pasje, robić to co lubię i rozwijać swoje zainteresowania w dziedzinie techniki.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Od strony teoretycznej i umiejętności twardych, myślę że doświadczenie jest ważnym czynnikiem doboru korepetytora, także łatwość poruszania się w temacie, wszelkie ciekawostki którymi można zarazić ucznia pasją do przedmiotu, itp.Istotna też jest umiejętność potencjalnego korepetytora do przewidywania wymagań, jakie będą na sprawdzianach, klasówkach, zaliczeniach, egzaminach i innych formach sprawdzenia poziomu wiedzy.

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Heh, nie spodziewałem się takiego pytania tutaj ;)
    Czy ja wiem czy cennik jest skomplikowany, zależy od stopnia trudności materiału a także od rodzaju usługi:

    1. Korepetycje
    30 zł/h - matematyka na poziomie poniżej szkoły średniej, tj. gimnazjum, szkoła podstawowa itp.
    35 zł/h - matematyka na poziomie szkoły średniej odpowiadająca maturze podstawowej
    40 zł/h - matematyka na poziomie szkoły średniej odpowiadająca maturze rozszerzonej oraz fizyka na poziomie szkoły średniej (oraz niżej), łącznie z fizyką na poziomie rozszerzonym do matury, chemia na poziomie poniżej szkoły średniej
    40-75 zł/h - przedmioty, których wykaz jest poniżej na poziomie szkoły wyższej, oraz przedmioty techniczne w technikach
    Lista przedmiotów (w nawiasach typowe zakresy cen w zł za 1 godzinę zegarową):
    - matematyka (40-60)
    - fizyka (45-60)
    - mechanika (45-60)
    - wytrzymałość materiałów (50-60)
    - podstawy konstrukcji maszyn (50-65)
    - podstawy automatyki (45-60)
    - automatyzacja procesów produkcyjnych (50-75)
    - teoria sterowania (50-70)
    (- teoria maszyn i mechanizmów - przedmiot w przygotowaniu)
    - podstawy robotyki (55-75)
    - teoria obwodów (45-75)
    - elektrotechnika (45-75)
    - elektronika analogowa i cyfrowa (45-75)
    - podstawy programowania (przeważnie języki: C, C++; w przygotowaniu: PHP, C#, VBA, CSS, HTML, JAVA, JS) (50-75)
    - grafika inżynierska (rysunek techniczny) (40-60)
    - geometria wykreślna (głównie przenikanie brył i perspektywy) (55-75)

    - przedmioty niestandardowe [kod: KN] oraz przedmioty spoza tej listy [kod: KI] - wg indywidualnej wyceny, w korespondencji mailowej

    2. Wykonywanie zadań, ćwiczeń [kod: WZ], projektów [kod: WP], pomoce w czasie rzeczywistym [kod: PWZ] - wg indywidualnej wyceny, w korespondencji mailowej