Anna J
Anna J
- Przedmioty:
Język angielski , Biologia , Chemia , Matematyka - Szkoła Podstawowa
Język angielski , Biologia , Chemia , Matematyka - Gimnazjum
Biologia - Szkoła Wyższa
Biologia , Chemia , Matematyka , Łacina , Język angielski - Liceum
- Doświadczenie: Brak
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Zajęcia prowadzę: Poznań Grunwald, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 10 km
- Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Jestem studentką biotechnologii, stypendystką, moją pasją jest nauka. Moim zdaniem, aby nauczyć się danego materiału nie trzeba go powtórzyć wiele razy, wystarczy go raz a dobrze zrozumieć. Z uczniami pracuję tak samo jak na własne potrzeby - rysunkami, wykresami, metaforami, porównaniami, znajdujemy ogólny mechanizm, a potem dodajemy szczegóły. W ten sposób nawet najtrudniejsze procesy stają się dziecinnie łatwe.
W przypadku osób ze szkół wyższych oferuję takie tematy jak inżynieria genetyczna, inżynieria tkankowa, medycyna regeneracyjna, podstawowa wiedza o nowotworach, a także teoretyczne przygotowanie do pracy laboratoryjnej.
Przedmioty:
Język angielski ·
Biologia ·
Chemia ·
Matematyka ·
- Szkoła Podstawowa
Język angielski ·
Biologia ·
Chemia ·
Matematyka ·
- Gimnazjum
Biologia ·
- Szkoła Wyższa
Biologia ·
Chemia ·
Matematyka ·
Łacina ·
Język angielski ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Uwielbiam moment, w którym wszystkie informacje układają się w logiczną całość i mam ochotę wykrzyknąć "Eureka!". Coś, co wcześniej wydawało się murem nie do przeskoczenia, nagle okazuje się tak proste, jakbyśmy od zawsze to wiedzieli. Zwłaszcza, że u wielu uczniów problemem nie jest brak informacji, a jedynie brak ich uporządkowania.
-
Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.
Przede wszystkim rozwijam siebie, ponieważ dopiero kiedy ja sama zrozumiem dany temat, będę w stanie w przystępny sposób wyjaśnić go komuś innemu. Jest to bardzo niedoceniana kwestia wśród nauczycieli, którzy często kładą nacisk na książkowe regułki, zamiast nauczyć samodzielnego myślenia na podstawie podanych informacji.