Anna J
Anna J
- Przedmioty: Język angielski , Biologia ,… więcej »
- Doświadczenie: Brak
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Zajęcia prowadzę: Poznań Grunwald, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 10 km
- Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
Potwierdzony adres kontaktowy email
Informacje o wykształceniu
Odpowiedzi na pytania
Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Jestem studentką biotechnologii, stypendystką, moją pasją jest nauka. Moim zdaniem, aby nauczyć się danego materiału nie trzeba go powtórzyć wiele razy, wystarczy go raz a dobrze zrozumieć. Z uczniami pracuję tak samo jak na własne potrzeby - rysunkami, wykresami, metaforami, porównaniami, znajdujemy ogólny mechanizm, a potem dodajemy szczegóły. W ten sposób nawet najtrudniejsze procesy stają się dziecinnie łatwe.
W przypadku osób ze szkół wyższych oferuję takie tematy jak inżynieria genetyczna, inżynieria tkankowa, medycyna regeneracyjna, podstawowa wiedza o nowotworach, a także teoretyczne przygotowanie do pracy laboratoryjnej.
Przedmioty:
Język angielski ·
Biologia ·
Chemia ·
Matematyka ·
- Szkoła Podstawowa
Język angielski ·
Biologia ·
Chemia ·
Matematyka ·
- Gimnazjum
Biologia ·
- Szkoła Wyższa
Biologia ·
Chemia ·
Matematyka ·
Łacina ·
Język angielski ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Uwielbiam moment, w którym wszystkie informacje układają się w logiczną całość i mam ochotę wykrzyknąć "Eureka!". Coś, co wcześniej wydawało się murem nie do przeskoczenia, nagle okazuje się tak proste, jakbyśmy od zawsze to wiedzieli. Zwłaszcza, że u wielu uczniów problemem nie jest brak informacji, a jedynie brak ich uporządkowania.
-
Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.
Przede wszystkim rozwijam siebie, ponieważ dopiero kiedy ja sama zrozumiem dany temat, będę w stanie w przystępny sposób wyjaśnić go komuś innemu. Jest to bardzo niedoceniana kwestia wśród nauczycieli, którzy często kładą nacisk na książkowe regułki, zamiast nauczyć samodzielnego myślenia na podstawie podanych informacji.