Tomasz S

Tomasz S

  • Przedmioty: Język angielski , Język niemiecki , Język rosyjski , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
    Język angielski , Język niemiecki - Gimnazjum
    Język angielski - Szkoła Wyższa
    Język angielski , Język czeski - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Warszawski
  • Zajęcia prowadzę: Gdańsk Przymorze Wielkie, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe
  • Potwierdzona tożsamość Potwierdzona tożsamość

Jestem wykwalifikowanym nauczycielem języka angielskiego z ustawowymi, państwowymi kwalifikacjami, dyplomem ukończenia studiów Uniwersytetu Warszawskiego, wydziału Neofilologii, filologii angielskiej, zgodnie z Ustawą, Kartą Nauczyciela.

Poza tym, w 24 roku życia zdałem Certificate of Proficiency in English, University of Cambridge, zespół egzaminów potwierdzający najwyższą biegłość w opanowaniu języka angielskiego, na poziomie C2. Pracowałem wówczas w roli tłumacza języka angielskiego w korporacji amerykańskieh, w Kwidzynie, nazywającej się International Paper - Kwidzyn S.A., będącą byłą, tzw.: "celulozą", fabryką papieru, (ciężki przemysł).

Uczyłem języka angielskiego zanim zdobyłem obecne kwalifikacje w reputowanych szkołach językowych w Trójmieście - miałem pełne "obłożenie" godzin, wówczas zdobyłem doświadczenie w uczeniu języka.

Uczę świetni języka stosując najlepsze metody nauczania: "eklektyzm metodyczny".- szerokie spektrum metod dostosowanych do potrzeb edukacyjnych słuchacza.

Przedmioty: Język angielski · Język niemiecki · Język rosyjski · Matematyka · Język polski · - Szkoła Podstawowa
Język angielski · Język niemiecki · - Gimnazjum
Język angielski · - Szkoła Wyższa
Język angielski · Język czeski · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Ostatnio wyjechałem do Oxfordu i nie było mnie w Polsce, lecz mam na swoim koncie kilka 'twardych' zleceń polegających na szybkim i precyzyjnym tłumaczeniu tekstów finansowych z polskiego na język angielski.

    Prowadziłem kursy dla warszawskich szkół językowych oraz uczyłem na korepetycjach "trudnych" uczniów, również uczniów z dyslekcją. Uczyłem osobiście, Generalną Dyrektor Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Najbardziej lubię postęp swoich uczniów oraz rozmowę po angielsku. Komunikację jak również interesujące tematy konwersacji z dorosłymi, które rozwijają także moje poglądy i poszerzają horyzonty. Lubię płynną komunikację (chyba nikt nie lubi ptoblemów) pomiędzy mną
    i słuchaczem/uczniem.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Zapytałbym wprost o kwalifikację i wykształcenie nauczyciela ! W przypadku języka angielskiego warto zapytać o certifikat oxfordzki lub Cambbridge - który - na jaką ocenę ? W końcu, zapytałbym o doświadczenie w nauczaniu języka - jak długo?, kogo uczył?

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Bardzo trudne pytanie: Wyobrażam sobie, że zadałbym kilka niedyskretnych pytań, na które trudno jest odpowedzieć. Czy jest to profesja opłacalna ? Co będę miał z tego, że uczę się języka obcego? Jaką motywacją mogę kierować się? Czy ma to sens w naszym życiu? TTo są barszo trudne pytania i odpowedzu nie są jednoznaczne, ponieważ są one względne i zależą od punktów odniesienia. Poza tym istmnieją jeszcze inne zagadnienia w życiu zawodowym intelektualistów oraz lingwistów.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Przede wszystkim - pierwsze pytanie o kwalifikację oraz wykształcenie:Jaką uczelnię ukończyła Pani? Jaki kierunek studiów? Po drugie powinniśmy "zbadać" czy ta osoba jest ODPOWIEDNIA dla naszego dziecka i czy lubi uczyć dzieci?

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Klient powinien sam zadać sobie jedno tylko pytanie: "Jaki mam cel w uczen usię języka obcego? Po co mi obcy język? Wiadomo, że dziecko w szkole podstawowej nie ma innych celów niż narzucone przez rodziców, chociaż również może uczt się aby poprawić słabe stopnie lub rozszerzyć wiedzę i pogłębić ją.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Główną cechą WYRÓŻNIAJĄCĄ moje lekcje jest zarówno SKUTECZNOŚĆ jak i praktyczne zastosowanie najlepszych metod nauki i motywowania ucznia oraz stosowanie komunikacji w języku docelowym podczas lekcji, jak również stosowanie 'eklektyzmu' metodycznego; a więc różnorodności metod; staram się tworzyć pozytywną atmosferę na lekcji, pozwalającą na lepszą naukę; poza tym moje lekcje WYRÓŻNIAJĄ się angażowaniem ucznia w aktywne uczestnictwo w lekcji poprzez mówienie zarówno kontrolowane jak i swobodne (twórcze) - mówienie po angielsku jest najtrudniejszą umiejętnością i jednocześnie najtrudniej się jej uczy. Dlatego chcę USŁYSZEĆ swojego ucznia.