Aleksandra Rusakiewicz
Aleksandra R
- Przedmioty:
Biologia - Gimnazjum
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersystet Zielonogórski
- Zajęcia prowadzę: Szczecin Zachód, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
- Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Dzień dobry,
jestem studentką 2 roku na kierunku biotechnologia. Jak sam kierunek wskazuje, moim konikiem jest biologia oraz chemia i ponadto język niemiecki. Mam doświadczenie na gruncie korepetytorskim w zakresie szkoła podstawowa-liceum.
Przedmioty:
Biologia ·
- Gimnazjum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
-przygotowanie do matury
-przygotowanie do poprawki z języka niemieckiego
-poprowadzenie korepetycji rocznych z chemii
-korepetycje z biologii -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbardziej lubię przekazywać swoją wiedzę w sposób ciekawy i przede wszystkim klarowny z przedmiotów, które są moją pasją. Sprawia mi ogromną satysfakcję,kiedy moi uczniowie osiągają w szkole lepsze wyniki.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Czy sposób prowadzenia zajęć oraz przekazywania informacji jest nowatorski i łatwo przyswajalny. czy są to suche notatki, czy może takie sposoby jak mapy myśli, stosowanie "spinaczy" do zapamiętywanie trudnych pojęć czy słownictwa
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Powinien zastanowić się, czy dziecko mając korepetycje będzie się przede wszystkim dobrze czuć w towarzystwie korepetytora, czy będą mu te zajęcia sprawiać również radość, bo nauka nie musi być nieprzyjemna
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Stawiam na mnemotechniki, z których sama się uczę będąc na studiach. Nie lubię suchych notatek, w których panuje chaos. Preferuję klarowne, kolorowe, bazujące na skojarzeniach i angażujące nie tylko jedną półkulę mózgu, ale również tę kreatywną. Zapamiętywamie poprzez skojarzenia, nie wykuwanie na blachę