KorepetytorPsycholog M

KorepetytorPsycholog M

  • Przedmioty: Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Matematyka - Gimnazjum
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Ursynów, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 10 km
  • Wynagrodzenie: od 100 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Konto Praca od zaraz Konto Praca od zaraz
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Profesjonalny korepetytor z psychologicznym, prorozwojowym podejściem. Dla tych, którzy potrzebują lub po prostu sobie cenią. Cel to głębokie, intuicyjne zrozumienie matematyki

Jeśli chcesz dać swojemu dziecku coś więcej niż po prostu dobre korepetycje, serdecznie zapraszam.

Z każdym rokiem nauczania coraz wyraźniej obserwuję, że matematykę może zrozumieć każdy (także z przyjemnością!) – potrzebne jest jednak odpowiednie podejście.

Od kilku lat zajmuję się psychologią, prowadzę także warsztaty rozwojowe, więc w mojej praktyce korepetytorskiej widzę, jak wielkie znaczenie dla uczenia się mają różne czynniki, nie tylko te związane bezpośrednio z metodami nauczania. Wiem też, że matematyka, dzięki głebokiemu i intuicyjnemu zrozumieniu, staje się po prostu łatwiejsza. Postanowiłam więc połączyć te dwa podejścia w wyjątkową usługę.

Mój styl uczenia to:

– Intuicyjna nauka i głębokie zrozumienie materiału – prosto, praktycznie, logicznie
– Żywe zainteresowanie uczniem, dostrzeganie jego sytuacji i potrzeb.
– Podejście psychologiczne i prorozwojowe.
– Zdrowa, wzmacniająca komunikacja.
– „Konkrety” w przyjaznej, luźnej atmosferze. (uczniowie, na koniec zajęć nierzadko niedowierzają, że "to już" :) )
– Niekończącą się cierpliwość.

MISJA

To co dzieje się w szkołach i obecny system nauczania potrafi skutecznie zniechęcić do nauki. Niewłaściwe podejście niektórych nauczycieli lub niemożność indywidualnego podejścia do ucznia czasami powoduje wręcz awersję do całego przedmiotu.
Staram się uczyć fajnie i zrozumiale, tworząc pozytywne relacje z uczniami, by pokazać im nieco inną perspektywę.

Lubię korepetycje i osoby, z którymi pracuję. Zależy mi na każdym moim uczniu.

Moją misją jest przywracanie wiary we własne zdolności oraz sprawianie, by uczeń dokładnie rozumiał matematykę i by dzięki temu, po jakimś czasie, jego samodzielna nauka stała się dla niego możliwie przyjemnym wyzwaniem, zamiast uciążliwą koniecznością. Tylko w ten sposób osiągniemy skuteczność na stałe, a uczeń automatycznie zacznie bardziej lubić przedmiot.

Nie uczę na pamięć sztywnych zasad, tylko logicznego myślenia i zrozumiałych, przydatnych metod. Wspieram w samodzielnej pracy i indywidualnym zrozumieniu.

ZAPRASZAM

Jestem bardzo lubianym, lecz zarazem konkretnym nauczycielem.

Zapraszam zarówno osoby, które nie lubią lub nie rozumieją matematyki, jak i te, które chcą być zawsze na bieżąco lub o jeden krok do przodu.

Uczę głównie dzieci oraz młodzież gimnazjalną podczas regularnych spotkań, zwykle 1-2 razy w tygodniu.

Prowadzę także homeschooling (mam dwuletnie doświadczenie ze świetnymi wynikami).

DOŚWIADCZENIE

Kilka lat temu ukończyłam studia na kierunku Informatyka i Ekonometria. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z ludźmi, nie tylko jako korepetytor. Jestem również psychologiem, facylitatorem, pracuję na warsztatach rozwoju osobistego, więc na korepetycjach wykorzystuję swoje doświadczenie oraz wiedzę w tych dziedzinach. Szybko nawiązuję pozytywny kontakt z uczniem, a podczas wspólnej pracy, jeśli jest taka potrzeba, wspieram w pokonywaniu psychologicznych barier.

– Dojazd w obrębie kilku dzielnic Warszawy (głównie Ursynów, Imielin, Natolin, Kabaty oraz wzdłuż linii metra, proszę pytać).
– Lekcje u nauczyciela.
– Cena różni się w zależności od miejsca i wynosi 100 zł za godzinę plus ewentualna opłata za dojazd – 50 zł.
– W razie napotkanych trudności pomiędzy naszymi zajęciami, służę także szybką pomocą przez telefon lub skype.

Serdecznie zapraszam,

Agata Mamczur
tel.: 888995993

Przedmioty: Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Matematyka · - Gimnazjum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    – Nauka od podstaw pianina 32-letniego biznesmena – sama radość widzieć w biznesmenie duszę artysty :)
    – Inteligentna dziewczynka i jej mama chcą, by była zawsze na bieżąco, a nawet jeden krok do przodu. Ostatnio wyjechała do Stanów na kilka tygodni odwiedzić babcię i musiała nadrobić zaległości z matematyki.
    – Dziewczynka, której z matematyką nie po drodze, ciężko jej się skupić, potrzebuje bardzo ciekawych, kreatywnych zajęć, tak by mogła sobie matematykę wyobrazić i dokładnie ją zrozumieć.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Kontakt z ludźmi to coś co sprawia, że chcę pracować. Widzieć ludzi, którzy są coraz szczęśliwsi, spokojniejsi, zadowoleni... Każdy mój klient jest inny – to dla mnie frajda poznawać Was, każdego z osobna i oprócz nauki, przyjemnie jest po prostu przebywać z kimś fajnym, jednocześnie aktywnie i z pożytkiem wykorzystywać wspólny czas.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Jest to niewątpliwie moje psychologiczne doświadczenie.
    Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z ludźmi, nie tylko jako korepetytor. Jestem również coachem, pracuję w branży szkoleń, rozwoju osobistego, studiuję Psychologię Procesu i na korepetycjach wykorzystuję swoje doświadczenie oraz wiedzę w tych dziedzinach. Szybko nawiązuję fajny, pozytywny kontakt z uczniem, a podczas wspólnej pracy, jeśli jest taka potrzeba, wspieram w pokonywaniu oporów i braku motywacji.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Mam znajomego, który zapragnął nauczyć się gry na pianinie. Jest to mężczyzna po 30-tce zaangażowany we własny biznes, który jak się okazało ma również duszę artysty. Projekt jest nadal w toku, Piotrek postawił na intensywną naukę 2 godziny tygodniowo. Płaci 50 zł za godzinę, ponieważ mieszka niedaleko. Pracujemy ze sobą już ponad pół roku i efekty są naprawdę fajne. Zaczynał od absolutnych podstaw, a teraz przyjemnie się go słucha.
    Tak, jakby ktoś kiedyś pytał czy warto zaczynać naukę "tak późno", niby to nie mając na nią czasu... ;)

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Dobre korepetycje to takie, które dają efekt na stałe, a więc przynoszą pełne zrozumienie materiału, które procentuje na przyszłość, ednocześnie proces nauki sprawia frajdę dzięki przyjaznej atmosferze i indywidualnemu podejściu.

    A z kolei dobry nauczyciel to taki, który jest lubiany, lecz zarazem konkretny i skuteczny – potrafi wzbudzić entuzjazm i ciekawość .

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Mam kilka lat młodszą siostrę. Jako, że zawsze matematyka, przychodziła mi z łatwością, jakby naturalnie, to zawsze siadałam z nią do lekcji, gdy miała problemy i razem przygotowywałyśmy się do sprawdzianów. Moje doświadczenie procentowało także w szkole i na studiach, gdzie nierzadko zdarzało mi się tłumaczyć matematykę koleżankom i kolegom. Często zdarzało się to zaraz przed sprawdzianem, gdzie w kilka przerw potrafiliśmy wspólnymi siłami doprowadzić ich z poziomu "nic nie umiem" do "dostałem 4" :)

  • Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).

    Mam znajomego, który zapragnął nauczyć się gry na pianinie. Jest to mężczyzna po 30-tce zaangażowany we własny biznes, który jak się okazało ma również duszę artysty. Projekt jest nadal w toku, Piotrek postawił na intensywną naukę 2 godziny tygodniowo. Płaci 50 zł za godzinę, ponieważ mieszka niedaleko. Pracujemy ze sobą już ponad pół roku i efekty są naprawdę fajne. Zaczynał od absolutnych podstaw, a teraz przyjemnie się go słucha.
    Tak, jakby ktoś kiedyś pytał czy warto zaczynać naukę "tak późno", niby to nie mając na nią czasu... ;)

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Rok temu ukończyłam studia na kierunku Informatyka i Ekonometria. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z ludźmi, nie tylko jako korepetytor. Jestem również coachem, pracuję w branży szkoleń, rozwoju osobistego, studiuję Psychologię Procesu i na korepetycjach wykorzystuję swoje doświadczenie oraz wiedzę w tych dziedzinach. Szybko nawiązuję fajny, pozytywny kontakt z uczniem, a podczas wspólnej pracy, jeśli jest taka potrzeba, wspieram w pokonywaniu oporów i braku motywacji).

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Mam znajomego, który zapragnął nauczyć się gry na pianinie. Jest to mężczyzna po 30-tce zaangażowany we własny biznes, który jak się okazało ma również duszę artysty. Projekt jest nadal w toku, Piotrek postawił na intensywną naukę 2 godziny tygodniowo. Płaci 50 zł za godzinę, ponieważ mieszka niedaleko. Pracujemy ze sobą już ponad pół roku i efekty są naprawdę fajne. Zaczynał od absolutnych podstaw, a teraz przyjemnie się go słucha.
    Tak, jakby ktoś kiedyś pytał czy warto zaczynać naukę "tak późno", niby to nie mając na nią czasu... ;)

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Dojazd w obrębie kilku dzielnic Warszawy (głównie Ursynów, południe Warszawy oraz wzdłuż linii metra, ale proszę pytać także o inne adresy).
    Cena różni się w zależności czy lekcje odbywają się u nauczyciela czy ucznia (wtedy liczy się czasu potrzebny na dojazd z Ursynowa) i waha się między 60 zł a 80 zł za godzinę zegarową.

  • Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?

    Sprawdź czy ludzie sami lgną do Ciebie, byś coś im wytłumaczył. To pozwoli Ci zorientować się, czy uczeń będzie chciał się od Ciebie czy z Tobą uczyć.
    Przyglądnij się również własnym wartościom podczas uczenia, własnej misji w tym co robisz. Czy zależy Ci na tym, żeby faktycznie kogoś nauczyć, czy może żeby odrobić robotę i zarobić pieniądze? Czy zależy Ci, żeby uczeń dobrze napisał tylko ten jeden sprawdzian, czy żeby nauka z Tobą przyniosła mu zrozumienie na dalsze lata? Nie zabieraj się za korepetycje, jeśli nie czujesz w tym powołania – w zamian, spełniaj się tam, gdzie leży Twoja pasja ;)

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Jedną z moich najmocniejszych stron jest rozumienie, czego uczeń nie rozumie i co sprawia mu trudność. Potrafię wytłumaczyć mu to w przejrzysty, logiczny, intuicyjny sposób, zachowując przy tym miłą atmosferę i dobry, wspierający kontakt, obdarzając go jednocześnie ogromem cierpliwości :)

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Chciałabym przypomnieć sobie ze studiów przedmiot Logika i Ekonometria. Wiem, że to często bardzo ciężkie przedmioty dla studentów i chciałabym im pomóc, by poprzez zrozumienie nauka stała się dla nich łatwa i by wynieśli tę wiedzę do własnej pracy zawodowej. Praca z ludźmi kilka lat młodszymi ode mnie może okazać się inspirująca :)

  • Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.

    Jakie są dodatkowe usługi, gdy zatrudnisz mnie jako korepetytora?

    W razie napotkanych trudności pomiędzy naszymi zajęciami (na przykład wtedy, gdy nazajutrz sprawdzian, a utknęliśmy w środku przygotowań), oferuję szybką pomoc przez telefon lub skype, także poźnym wieczorem, czy wczesnym rankiem.

  • Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.

    Jaka jest moja MISJA?

    Niewłaściwe podejście nauczycieli w szkołach zbyt często zniechęca uczniów do nauki. Nierzadko powoduje u nich wręcz awersję do całego przedmiotu. Ja natomiast uczę w ciepłej i radośnie mobilizującej atmosferze. Lubię korepetycje i osoby, z którymi pracuję.

    Moją misją jest przywracanie wiary we własne zdolności oraz sprawianie, by uczeń dokładnie rozumiał matematykę i by dzięki temu jego samodzielna nauka stała się dla niego radosnym wyzwaniem, zamiast uciążliwą koniecznością. Tylko w ten sposób osiągniemy skuteczność na stałe, a uczeń automatycznie zacznie bardziej lubić przedmiot.

    Jestem praktykiem, nie toeretykiem. Nie uczę na pamięć sztywnych zasad, tylko logicznego myślenia i zrozumiałych, przydatnych metod (choć tabliczka mnożenia nauczona na pamięć oczywiście się przyda ;).