Agata L

Agata L

  • Przedmioty: Język angielski - Szkoła Podstawowa
    Język angielski - Gimnazjum
    Język angielski - Szkoła Wyższa
    Język angielski , Język czeski - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, AHE w Łodzi (translatorsko-biznesowy)
  • Zajęcia prowadzę: Kielce , Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 30 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

UWAGA! ANGIELSKI W DOMU UCZNIA

Kowala/Podgórze/Bilcza/Osiedle Echo/Ściegiennego - mozliwość zajęć w domu ucznia w SOBOTY O GODZ. 13.

Osiedle Sieje - możliwość zajęc w domu ucznia WE WTORKI 16:45-17:00 lub 19:30

Osiedle Na Stoku,Słoneczne Wzgórze,Bocianek,Uroczysko,Świętokrzyskie,Sady – możliwość we wtorki od (***) lub 20


Język angielski dla dzieci,młodzieży oraz dorosłych u nauczycielki egzaminatorki z 7 –letnim doświadczeniem pracy w szkole oraz 2 –letnia praktyka językową w Wielkiej Brytanii.

 MATURA podstawowa
 MATURA rozszerzona
 EGZAMIN GIMNAZJALNY podstawowy
 EGZAMIN GIMNAZJALNY rozszerzony
 EGZAMIN SZÓSTOKLASISTY
 Nadrabianie zaległości
 Przygotowanie do egzaminów państwowych


Cena: 30 zł KIELCE, Os. Kochanowskiego,Barwinek


tel (***)
mail: ondine@ (***)


Przedmioty: Język angielski · - Szkoła Podstawowa
Język angielski · - Gimnazjum
Język angielski · - Szkoła Wyższa
Język angielski · Język czeski · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    2001 + 2012
    kursy unijne w przedszklach
    praca na stanowisku lektora jezyka angielskiego w szkole jezykowej
    przygotowanie do matury
    przygotowanie do egyaminu gimnayjalnego
    praca w gimnazjum i liceum

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Bardzo lubię swoją pracę, zwłaszcza podoba mi się praca z dziećmi oraz młodzieżą. Co dzień jest to nowe wyzwanie, nowe doświadczenie. W perspektywie czasu im dalej, tym aktywniejsze są dzieci, tym ciekawiej z nimi pracować. Dzieci są nieprzewidywalne, czasami bywa tak, że zmieniają moje pomysły na lekcję „po swojemu”, lubią zaskakiwać.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Młodzi ludzie potrzebują kogoś, kto dostrzegałby w nich znaki ich wyjątkowości i unikatowości. Nauczyciela, który doceni i zauważy cechujące ich zalety, posiadane talenty i dary. Kogoś, kto nie będzie ich osądzać ani potępiać, ale będzie im towarzyszyć, wskazując wyzwania, mobilizując i motywując do pracy czy treningu

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Młodzi ludzie potrzebują kogoś, kto dostrzegałby w nich znaki ich wyjątkowości i unikatowości. Nauczyciela, który doceni i zauważy cechujące ich zalety, posiadane talenty i dary. Kogoś, kto nie będzie ich osądzać ani potępiać, ale będzie im towarzyszyć, wskazując wyzwania, mobilizując i motywując do pracy czy treningu.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Jak widzę siebie za 10 lat?Pytania o wykształcenie, doświadczenie, dyspozycyjność, wymagania finansowe

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Bycie nauczycielem to, jak w każdym zawodzie, wykonywanie swoich obowiązków. Można szukać górnolotnych słów, ale jest to przede wszystkim codzienna żmudna praca. Trzeba tu być otwartym wobec młodzieży, starać się rozumieć jej sposób myślenia, sposób bycia. Nauczyciel dzisiaj jest dla uczniów poniekąd starszym przyjacielem. Oczywiście w relacjach nauczyciel – uczeń należy zachować pewien dystans, bez spoufalania się, ale nie ma tu miejsca np. na strach

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Jestem cierpliwa realistką, skupione na osobach, z którymi pracuje. Jednocześnie też wierze w swoje ideały i cele. Przełamuje schematy i jestem elastyczna – co do metod i form dydaktycznych.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    W pracy nauczyciela każdy kolejny dzień to nowe wyzwanie, odkrywcze działaniei fascynująca przygoda. Można się wciąż uczyć, poznawać i realizować na różnych płaszczyznach. Nigdy nie wolno zapomnieć, że pracujemy na żywym materiale, a więc ciągle pracujemy nad swoim wizerunkiem w postawie życzliwości, szacunku i poszanowania dla drugiego. Wielka lekcja pokory.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    wiedzialam o tym juz od dziecka, ze chce byc nauczycielka. Bawilam sie w szkole od najmlodszych lat, wchodzac w role nauczyciela.Zawód nauczyciela to moim zdaniem powołanie. Właściwie nie wyobrażałam sobie innej pracy dla siebie - to pasja, codzienne wyzwania ale też codzienne radości i wiele satysfakcji. To wspaniałe uczucie, kiedy mamy choć niewielki wpływ na wychowanie i kształcenie młodych ludzi. Od 11 lat jestem nauczycielem i od 11 lat cieszę się, że mogę spelniać się w tym zawodzie i ciągle daje mi on radość i satysfakcję.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    EWNOŚĆ SIEBIE
    ·WYROZUMIAŁOŚĆ
    ·POMYSŁOWOŚĆ
    ·DOBRA ORGANIZACJA PRACY
    ·POGODNE USPOSOBIENIE
    ·DONOŚNY GŁOS
    ·OTWARTOŚĆ
    ·DOBRE PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE
    ·OBIEKTYWIZM W OCENIANIU

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    metodyke nauczania,ustandaryzowane dla wybranego obszaru podejście do rozwiązywania problemów. Metodyka abstrahuje od merytorycznego kontekstu danego obszaru, a skupia się na metodach realizacji zadań, szczególnie metodach zarządzania.W odróżnieniu od metodologii, która się skupia na odpowiedzi na pytanie Co należy robić?, metodyka koncentruje się na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie Jak to należy robić?. Bardziej kieruje się ku praktyce wykonawczej, a metodologia ku teorii zazwyczaj sprawnego działania

  • Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.

    wady pracy nauczyciela:

    Rozdmuchana papierologia, grubo ponad 40 godzinny tydzień pracy (jeśli ktoś ma wątpliwości, zapraszam do mnie na święta. Mam do sprawdzenia 120 matur z matematyki (nawet skromnie licząc po 10minut na każdą to daje 20 godzin sprawdzania, a to tylko to co uzbierałem w grudniu od dwóch klas maturalnych). Brak jakichkolwiek funduszy na prowadzenie działalności (poza dodatkiem na zagospodarowanie dla początkującego nauczyciela stażysty nie ma telefonu firmowego, samochodu służbowego, laptopa itd. (się rozmarzyłem), baaa nawet na papier do drukarki nie ma aby sprawdziany wydrukować). Wszystko z własnej kieszeni. Bzdurne Szkoleniowe Rady Pedagogiczne, typowe d***godziny na których "mądrzy ludzie" z ODN opowiadają farmazony. Kontakt z roszczeniowymi rodzicami. Zarobki. Brak dodatkowych pieniędzy za wycieczki szkolne