Adrianna A.
Adrianna A.
- Przedmioty:
Historia , Język angielski , Język polski - Gimnazjum
Historia , Język polski , Język angielski - Liceum
Prawo - Szkoła Wyższa
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Średnie (matura), Krakowska Akademia (V rok)
- Zajęcia prowadzę: Kraków Nowa Huta, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 10 km
- Wynagrodzenie: od 20 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Jestem studentką V roku prawa na Krakowskiej Akademii.
Dysponuję własnymi materiałami, na których pracuję wraz z uczniem. Staram się przedstawić historię w sposób atrakcyjny, nie skupiają się wyłącznie na datach i nazwiskach, które nudzą uczniów.
W nauce języka angielskiego skupiam się na rozmowie. Dysponuję własnymi materiałami, na których pracuję wraz z uczniem. Nauka polega przede wszystkim na czytaniu i rozmawianiu, tak aby uczeń posługiwał się językiem w sposób swobodny i był wstanie rozmawiać na temat drobnych, bieżących spraw życia codziennego.
Język polski to przede wszystkim lektury oraz umiejętność czytania ze zrozumieniem i wyciągania najważniejszych informacji z tekstu czytanego. Staram się w uczniach rozbudzić wyobraźnię i chęć czytania lektur szkolnych poprzez pokazanie im, że wcale nie są takie trudne i nudne jak się z pozoru wydaje.
Korepetycje z prawa, polegają przede wszystkim na umiejętność posługiwania się przepisami i ich interpretacji. Rozwiązywanie kazusów na podstawie wyroków oraz analiza stanu faktycznego.
Przeprowadzam zajęcia tak, aby to uczniowie szukali informacji przez co zapamiętują więcej z zajęć. Staram się aby czas spędzony nad przedmiotami nie był stracony oraz aby zajęcia były jak najbardziej atrakcyjne dla ucznia.
Przedmioty:
Historia ·
Język angielski ·
Język polski ·
- Gimnazjum
Historia ·
Język polski ·
Język angielski ·
- Liceum
Prawo ·
- Szkoła Wyższa
Pytania i odpowiedzi
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbardziej lubię w swojej pracy ten moment kiedy widzę, że zaszczepiłam w uczniu chęć zdobywania dalszej wiedzy oraz tą chwilę kiedy mówi mi, że zdał klasówkę na bardzo wysoką ocenę.
Wtedy czuję, że moje zadanie zostało dobrze wykonane.