Adrian D
Adrian D
- Przedmioty:
Fizyka , Matematyka , Informatyka - Szkoła Podstawowa
Fizyka , Matematyka , Informatyka - Gimnazjum
Fizyka , Matematyka - Szkoła Wyższa
Fizyka i astronomia , Technologia informacyjna , Matematyka - Liceum
- Doświadczenie: 1 rok
- Wykszałcenie: Średnie (matura), Liceum Ogólnokształcące profil matematyczno-fizyczny
- Zajęcia prowadzę: Gdańsk , Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
- Wynagrodzenie: od 20 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Student Politechniki Gdańskiej na kierunku Energetyka udzieli korepetycji z matematyki i fizyki!
Zakres:
-podstawówka
-gimnazjum
-liceum
-studia (liczby zespolone, macierze, całki, pochodne, równania różniczkowe, geometria analityczna, granice)
Oferuję pomoc w nauce (nadrabianie zaległości, pomoc w odrabianiu prac domowych, powtarzanie i utrwalanie bieżącego materiału), przygotowanie do egzaminów, konkursów oraz do matury.
Staram się rozwijać u uczniów matematyczne, logiczne myślenie. Moją ideą jest pomoc w zrozumieniu zadań i problematyki fizyki oraz matematyki jako przedmiotu w szkole i nie tylko.
Zapewniam wszystkie materiały: testy, zbiory zadań, przykładowe arkusze egzaminacyjne.
Stawka: 25 zł/h (taniej przy korepetycjach grupowych)
30 min bezpłatnie w ramach lekcji pokazowej
(sprawdź i przekonaj się, czy odpowiada Ci mój sposób)
Elastyczne godziny korepetycji!
Miejsce: dojazd we wskazane miejsce przez ucznia, bądź u mnie w domu, ewentualnie online
Kontakt : nr telefonu (***) (play)
Przedmioty:
Fizyka ·
Matematyka ·
Informatyka ·
- Szkoła Podstawowa
Fizyka ·
Matematyka ·
Informatyka ·
- Gimnazjum
Fizyka ·
Matematyka ·
- Szkoła Wyższa
Fizyka i astronomia ·
Technologia informacyjna ·
Matematyka ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Ostatnio udzielałem korepetycji uczennicy liceum. Zdała maturę rozszerzoną z matematyki na 88%, mimo że wcześniej miała problemy z tym przedmiotem, a jej początkowym celem było po prostu zdanie matury podstawowej. Jak widać priorytety zmieniają się wraz z czasem :)
Aktualnie pomagam młodszym studentom przejść bezboleśnie przez pochodne i całki oraz przestawić się na matematykę na studiach. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W swojej pracy najbardziej cenię efekty, które ona przynosi. Uwielbiam dowiadywać się o tym jak dzięki mojemu wysiłkowi uczeń przełamuje swoje ograniczenia i z czasem stwierdza, że przedmioty ścisłe nie są wcale takie złe.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Polecam przeglądać ogłoszenia odnośnie korepetycji w internecie. Konkurencja na rynku jest bardzo duża, więc z łatwością można wybrać odpowiedniego nauczyciela dla siebie. Pamiętaj zawsze, że to Ty płacisz, jesteś klientem więc masz prawo wymagać od korepetytora, żeby dostosował się do Twoich wymagań. To jest ta różnica między prywatnymi lekcjami, a publiczną szkołą.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Gdybym szukał korepetytora dla siebie najpewniej zadałbym mu kilka kłopotliwych pytań. Chociażby to ilu ma uczniów?
Jest to dosyć istotne pytanie, ponieważ im większa ilość klientów tym mniej czasu i przestrzeni umysłowej nauczyciel ma dla tego pojedynczego ucznia.
Jestem zwolennikiem układania "planu działania" dla każdego ucznia, tak aby zaplanować jego naukę, by osiągnąć jak największe rezultaty. -
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Najważniejsze jest indywidualne podejście do klienta (ucznia). Ma on prawo wymagać, by to korepetytor dostosował się do niego, a nie na odwrót. O tym często zapominają nauczyciele, którzy jednocześnie uczą w szkołach i udzielają odpłatnych korepetycji. Ważna jest też różnica wieku, która nie może stanowić bariery do miłej atmosfery.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Stawiam na otwartość. Priorytetem jest dla mnie miła atmosfera, wzbudzenie motywacji i chęci do działania. Uczeń musi chcieć się uczyć, to jest podstawowe założenie w mojej pracy. Bez tego ani rusz. Zdaję sobie sprawę, że w większości przypadków to rodzice zmuszają swoje pociechy do brania korepetycji. W trakcie zajęć staram się także być towarzyski, aby złapać kontakt z uczniem. Tak, by kolejne lekcje u mnie nie były tylko nieprzyjemną koniecznością.