Ada L

Ada L

  • Przedmioty: Język rosyjski , Chemia , Fizyka , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
    Język rosyjski , Chemia , Fizyka , Matematyka , Język polski - Gimnazjum
    Język polski , Język rosyjski , Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Warszawski
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Bielany, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon)
  • Wynagrodzenie: od 60 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Konto Praca od zaraz Konto Praca od zaraz
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

PRZED PRZECZYTANIEM PONIŻSZEGO OGŁOSZENIA!!!
Drodzy Państwo!
Przed rozpoczęciem współpracy pragnę poinformować o tym, że nie przyjmuję anulacji zajęć nie później niż 24 godziny przed. Oznacza to, że jeśli nasze zajęcia są zarezerwowane ma godzinę 15 to za odwołanie nawet o 16:30 dnia poprzedniego pobieram pieniądze bądź rozwiązuje współpracę.
W razie ewentualnych niedopatrzen z mojej winy, które zmuszają mnie do odwołania zajęć, kolejną lekcję oferuję bezpłatnie.

MÓJ STAŻ

Pracuję jako korepetytor od lutego 2018 roku.
Miałam doświadczenie z różnymi poziomami wiekowymi, różnymi poziomami oporu, który udało mi się przebijać najczęściej w sposób luźnej, przyjaznej atmosfery, otwartej na dolegliwości dziecka lub nastolatka.
Najczęstszy problem, z jakim miałam do czynienia to klasa 7-8 z nowej podstawy programowej oraz zalegli lub też bieżący maturzyści z zaległościami sprzed lat.
Różne osobowości i charaktery dzieci nauczyły mnie, że muszę dostosowywać swoje tempo pracy do sposobu bycia dziecka.
Nie przerabiam materiału na akord, lecz na skuteczność. Dopasowuję zadania do poziomu i jeśli wymagają tego zaległości - cofam się o kilka lat wstecz.

CO OFERUJĘ?

1. Pomagam w przygotowaniach do bieżącego materiału.
2. Pomagam w nadrobieniu zaległości.
3. Przygotowuję do egzaminów.
4. Odrabiam prace domowe na żądanie za wcześniejszą płatnością.
5. Przesyłam notatki komfortową dla Państwa drogą.
6. Uczę korzystania z karty wzorów.

Powyższy zakres moich możliwości sięga do poziomu matury rozszerzonej.

CZYM DYSPONUJĘ?

U Państwa - książkami (lista najniżej) i kalkulatorem.
U siebie - wszelkimi potrzebnymi przyborami, począwszy od przyborów do pisania, przez kartki, karty wzorów, podręczniki, ćwiczenia, zbiory zadań, przykładowe arkusze.

CENA

Powyższa cena jest ceną za godzinę zegarową, innymi słowy pełne 60 minut.

KWESTIA SPÓŹNIEŃ

Zobowiązuję się do odrobienia spóźnionego czasu z mojej winy.
Spóźnienia z Państwa winy nie będą nadrabiane, jeśli nie będę miała takiej możliwości (ponieważ będę miała kolejną osobę w kolejce danego rozkładu dnia).

PŁATNOŚCI

Bezpośrednio lub przelewem przed lub po zajęciach, w zależności od Państwa komfortu.
Nie mam w zwyczaju narzucania płatności z góry za cały miesiąc, jeśli nie leży to w zakresie Państwa komfortu.

DOSTĘPNOŚĆ

Kwestia dostępności jest bardzo elastyczna, ponieważ - co prawda pracuję na pół etatu jednak - mam bardzo chaotyczny grafik.
Serdecznie Państwa proszę o podanie swojej dostępności w danym miesiącu w pierwszym dniu spotkania tak, abyśmy się nie musieli niepokoić, że się nie zobaczymy i narobimy sobie zaległości.

KONTAKT

Kontakt mailowy:
ada.lesiczka[znak-małpy]gmail.com
Kontakt telefoniczny:
782-060-626
Kontakt przez Facebook:
https://facebook.com/AnnaHaruuji

MIEJSCE PROWADZENIA ZAJĘĆ
Z powodu nadmiaru chętnych, prowadzę zajęcia wyłącznie u siebie.

MATERIAŁ, którym dysponuję wymieniam poniżej.

Książki, które posiadam i udostępniam:

KLASA 4 - Matematyka z plusem. Wydawnictwo GWO.

Zbiór zadań. (ISBN: 978-83-7420-528-3)
Ćwiczenia. WERSJA B część 1/2 (ISBN: 978-83-7420-558-0)
Ćwiczenia. WERSJA B część 2/2 (ISBN: 978-83-7420-557-3)
Ćwiczenia. WERSJA C (ISBN: 978-83-7420-556-6)

KLASA 5 - Matematyka z plusem. Wydawnictwo GWO.

Zeszyt ćwiczeń podstawowych. (ISBN 978-83-8118-119-8)
Ćwiczenia. WERSJA A część 1/3 (ISBN: 978-83-8118-113-6)
Ćwiczenia. WERSJA A część 2/3 (ISBN: 978-83-8118-115-0)
Ćwiczenia. WERSJA A część 3/3 (ISBN: 978-83-7420-591-7)
Ćwiczenia. WERSJA B część 1/2 (ISBN: 978-83-7420-118-1)
Ćwiczenia. WERSJA B część 2/2 (ISBN: 978-83-7420-117-4)
Ćwiczenia. WERSJA C (ISBN: 978-83-7420-116-7)

KLASA 6 - Matematyka z plusem. Wydawnictwo GWO.

Lekcje powtórzeniowe (ISBN 978-83-7420-922-9)
Zeszyt ćwiczeń podstawowych (ISBN 978-83-7420-921-2)
Zbiór zadań (ISBN 978-83-7420-923-6)
Ćwiczenia. WERSJA A część 1/3 (ISBN 978-83-7420-915-1)
Ćwiczenia. WERSJA A część 2/3 (ISBN 978-83-7420-917-5)
Ćwiczenia. WERSJA A część 3/3 (ISBN 978-83-7420-916-8)
Ćwiczenia. WERSJA B część 1/2 (ISBN 978-83-7420-920-5)
Ćwiczenia. WERSJA B część 1/2 (ISBN 978-83-7420-919-9)
Ćwiczenia. WERSJA C (ISBN 978-83-7420-918-2)

KLASA 7 - Matematyka z plusem. Wydawnictwo GWO.

Ćwiczenia podstawowe. (ISBN 978-83-7420-955-7)
Zbiór zadań. (ISBN 978-83-7420-957-1)
Lekcje powtórzeniowe. (ISBN 978-83-7420-958-8)
Zeszyt ćwiczeń. (ISBN 978-83-7420-956-4)

KLASA 8 - Matematyka z plusem. Wydawnictwo GWO.

Ćwiczenia podstawowe. (ISBN 978-83-7420-965-6)
Zbiór zadań. (ISBN 978-93-7420-967-0)
Lekcje powtórzeniowe. (ISBN 978-93-7420-968-7)
Zeszyt ćwiczeń. (ISBN 978-93-7420-966-3)

SZKOŁA ŚREDNIA - "Matematyka w otaczającym nas świecie", Alicja Cewe, Halina Nahorska, Wydawnictwo Podkowa BIS

1 LICEUM

Zbiór zadań dla klasy 1 - podstawowy i rozszerzony
rok: 2012
ISBN: 978-83-88299-14-8

Zbiór zadań dla klasy 1 - podstawowy
rok: 2003
ISBN: 83-88834-32-0

Zbiór zadań dla klasy 1 - podstawowy
rok: 2012
ISBN 978-83-88299-1903

2 LICEUM

Zbiór zadań dla klasy 2 - podstawowy i rozszerzony
rok: 2005
ISBN: 83-88834-86-X

Zbiór zadań dla klasy 2 - podstawowy
rok: 2004
ISBN: 83-88834-81-9

Zbiór zadań dla klasy 2 - podstawowy
rok: 2008
ISBN: 978-83-88299-47-6

3 LICEUM

Zbiór zadań dla klasy 3 -podstawowy i rozszerzony
rok: 2012
ISBN 978-83-882299-08-7

Zbiór zadań dla klasy 3 - podstawowy
rok: 2006
ISBN 83-88834-67-3

Zbiór zadań dla klasy 3 - podstawowy
rok: 2009
ISBN: 978-83-88299-13-1

MATURA
Zbiór zadań maturalnych - zakres podstawowy
Rok: 2014
ISBN: 978-83-88299-97-1

Przykładowe arkusze maturalne - zakres podstawowy
Rok: 2015
ISBN 978-83-65120-93-9

Zbiór zadań maturalnych - zakres rozszerzony
Rok: 2014
ISBN: 978-83-65120-99-1

Przykładowe arkusze maturalne- zakres rozszerzony
Rok: 2015
ISBN 978-83-65120-92-2

KIM JESTEM?

Szanowni Państwo,

Serdecznie mi miło, że moje ogłoszenie zdołało choć na chwilę zachęcić Państwa do odwiedzenia mojego mini-profilu korepetytora :)
Nazywam się Ada Lesiczka i uczę jednego z najtrudniejszych w szkole przedmiotów - matematyki.

Na początku chcę zaznaczyć, że fascynatem matematyki wcale nie jestem dlatego, że tak "fantastycznie" w szkole mi szło i że miałam nauczyciela, który wpoił mi piękno nauki tejże, czy też jakoś mną pokierował.

Powiedzmy sobie szczerze: w liceum miałam za nauczyciela chodzącą tragedię, na skutek działań której ucierpiała znaczna większość mojej klasy. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, wszak cała nasza trzydziestka wybrała profil mat-fiz.

Miałam zagrożenie, z którego ledwo wyszłam, jak i pozostałe wówczas 9 osób.

Drogi Rodzicu, Drogi Uczniu - lepiej nie mogłeś trafić, ponieważ... rozumiem Cię. Z bólem serca muszę przyznać, że wiem jak to jest mieć skręcony żołądek przed lekcją. Wiem, jak to jest być ofiarą czyjegoś widzimisię. Wiem, jak to jest mieć nauczycielkę-beton, której słowo jest ostateczne i najważniejsze.

Jeśli przyciągnął Cię mój uśmiech i pozytywne usposobienie to dobrze trafiłeś - jestem tutaj po to, aby Ci po prostu pomóc.
Jestem po to, aby Cię zrozumieć i zrozumieć, dlaczego masz z matematyką problemy.

Jestem nie tylko po to, aby Cię nauczyć, ale również w celu unieszkodliwienia tego, co Ci tę naukę utrudnia. Ponieważ nie chodzi tu jedynie o to, abyś się nauczył, ale też o to, abyś nie czuł się zniechęcony i nieszczęśliwy, że "Boże, znowu muszę nad tym siedzieć". Ponieważ w nauce nie chodzi o to, żeby ktoś stał nad nami z batem, ale o to, abyśmy dobrowolnie ją zaczynali. Jeśli nie z pasji to z poczucia obowiązku - może dla mamy, może dla taty, aby byli z nas dumni, jeśli nie z pasji to dla świętego spokoju. Jeśli nie z pasji to ze świadomością, że z dobrze zdaną maturą, egzaminem można kształtować się dalej i pozwolić sobie iść swoją własną drogą.

Jeśli zaś z pasji...
...to zapraszam Cię serdecznie w moje skromne progi, wychodzi na to, że łączy nas zauroczenie matematyką!

Na koniec...
Uważam, że to nie matematyka jest ciężka, ale toksyczna pseudopedagogiczna kasta, która działa schematycznie, bez empatii, twardo i prosto, niszcząc potencjał i zapał dzieci, często nieodwracalnie.

Matematyka może być udręką, ale może i stać się odpowiednikiem krzyżówki, czy sudoku - wystarczy chcieć.

KIM JESTEM NA CO DZIEŃ?

Zapracowaną, ale szczęśliwą kobietą, która większość swojego czasu poświęca pracy, uczniom niż samej sobie.
W 2019 podeszłam do matury z matematyki podstawowej, zawyżając wynik do 96%. Obecnie jestem w trakcie intensywnych przygotowań do matury rozszerzonej.
Moje dalsze plany na kształcenie to: chemia rozszerzona i fizyka rozszerzona.

Przedmioty: Język rosyjski · Chemia · Fizyka · Matematyka · Język polski · - Szkoła Podstawowa
Język rosyjski · Chemia · Fizyka · Matematyka · Język polski · - Gimnazjum
Język polski · Język rosyjski · Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Mam regularne zlecenia, zatem wymienię kilka najciekawszych.

    Uczę dwie starsze osoby - młodego chłopaka z trójką na przodzie, który pragnie zmienić kierunek swojego życia - pracować w laboratorium. Mamy relację bardzo przyjacielską. Przygotowuję go do nadchodzącej matury już od maja.
    Moim drugim uczniem jest starsza Pani, starsza ode mnie niemalże dwa razy, która bardzo pragnie mieć wykształcenie średnie i otworzyć przed sobą drogę do lepszej przyszłości.
    Mam genialną 7-klasistkę, która wyróżnia się ponadprzeciętną inteligencją, zapałem do życia i do której chodzę z misją, ale i z pasją.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Kontakt z człowiekiem i poznawanie go.
    Docieranie do celu.
    Wyraźne podwyższenie się umiejętności u dzieciaków.
    Zrelaksowaną buzię, otwierające się, nieśmiałe serce, siedzące obok.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Nie przepadam za podejściem większości nauczycieli i korepetytorów. Z czego nauczycieli bardziej da się zrozumieć, wszak nauczenie 30 osób, w tym różnych charakterów, różnie wychowanych, to naprawdę ciężka praca - przede wszystkim - psychiczna.

    Zamiast pisać, co chciałabym usłyszeć o sobie, to napiszę, na co ja zwracam uwagę wśród innych korepetytorów:
    a) kultura osobista. Niektórzy nie potrafią odpisać prostego "dzień dobry" lub od razu przechodzą na Ty, tylko dlatego, że wydaje im się, że jestem licealistką (tak, chodzę i testuję konkurencję),
    b) czy narzucają materiał wedle swojego widzimisię (podkreślam - sposób dobierania materiału do nauki w konkretnym kierunku to jedno, a narzucanie konkretnego kierunku to zupełnie inna para kaloszy),
    c) podniesiony ton, subiektywna ocena (od innego ucznia słyszałam skargi "jak Ty możesz tego nie wiedzieć?"), wywyższanie się,
    d) płacimy za umiejętności (przekazywania wiedzy i cierpliwości), nie za wykształcenie (tak, tak, studenciaki, za znajomość matematyki dyskretnej, czy finansowej się nie płaci, tylko za umiejętność przekazania jej),
    e) organizacja, odwoływanie zajęć, skracanie lekcji - innymi słowy czy ma szacunek do cudzego czasu i czy jest konsekwentny w działaniu,
    f) umiejętność dobrania materiału do wyrównania zaległości (miałam i nadal mam ucznia, który skarżył mi się, że poprzednia korepetytorka tłumaczyła mu materiał z liceum, nie ruszając działów z wcześniejszych lat, które były potrzebne do zrozumienia tego, co tłumaczyła + robiła zadania z książki nt pierwiastków)
    g) umiejętność stworzenia własnych zadań, zainspirowanych wymogami nauczyciela, bieżącym materiałem, zadaniami ze sprawdzianu etc, zaległościami ucznia.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    1. Czy udziela lekcji u ucznia?
    2. Jakiej wysokości jest dopłata za dojazd?
    3. Z jakiego zakresu materiału naucza? (jedni tylko szkoły średnie i wyższe, inni maks. podstawówki)
    4. Jak wygląda dyspozycyjność tej osoby?
    5. Co dla takiej osoby jest celem na pierwszej lekcji? (BARDZO WAŻNE - to sprawdza, czy ktoś przyszedł od... swoje, czy widzi w lekcjach cel i będzie do niego dążyć)

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Poważnie zastanowić się, jak daleko sięgają zaległości dziecka, jaki jest cel korepetycji (tzn. oczekiwany rezultat) oraz na ile finansowo tygodniowo klienta stać.
    Podkreślam, jeśli ktoś ma dwu-, czy trzyletnie zaległości, to korepetycje raz w tygodniu na godzinę absolutnie nie mają sensu. To jest przetrwanie na matmie dla przetrwania na matmie, a zaległości i tak prędzej, czy później wrócą, i to z taką siłą, że może być za późno.

    Nie ingerować w metody nauczania korepetytora. Podkreślam, METODY. Nie w to, do czego dziecko powinno zostać przygotowane, lecz jakimi metodami. Klient ma prawo oznajmić swoje oczekiwania i CEL. Korepetytor nie jest od dyktowania potrzeb i celu klienta. Ale należy mu powierzyć drogę, jaką zastosuje, aby ten cel osiągnąć. To jest tzw. kredyt zaufania. Jeśli go nie ma - korepetytor jest zbędny. W takim wypadku rodzic sygnalizuje, że wie lepiej, co, jak, w jakim tempie powinno zostać wykonane.

    Być konsekwentnym w działaniu. Miałam przypadek Pani, której syn miał poprawkę w sierpniu. Piątoklasista nie potrafił tabliczki mnożenia. Szanowna Pani potrafiła pół godziny, czy godzinę przed odwołać lekcje, ponieważ "syn poszedł na urodziny do kolegi", "syn został na grillu". Finał historii był oczywisty.

    Gdy jest wolny czas, dziecko ma wolne od zajęć... Warto się zastanowić, czy nie warto wykorzystać ten wolny czas, bez nadmiaru stresu, sprawdzianów do tego, aby nadrobić zaległości?

    Szanować cudzy czas. Szczególnie, gdy ktoś dojeżdża do nas. O to serdecznie proszę w imieniu korepetytorów wszystkich naszych potencjalnych klientów. Prosimy o zrozumienie! Odwoływanie zajęć później niż 24 godziny to coś, czego staramy się unikać najbardziej.



    Innymi słowy, nie marnować cennego czasu i swoich ciężko zarobionych pieniędzy! Poważnie zastanowić się nad celem i podejściem do tematu, żeby nie stracić.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    1. Nie przychodzę na zajęcia po to, by odrobić swoje, zabrać hajs za zrobienie zadań ze zbioru zadań, wyjść i zapomnieć.
    Ja wnikam w zaległości i - jeśli trzeba - w problemy ucznia. (PS: potrzebuję do tego rozmowy)

    2. Jestem bardzo otwarta i bezpośrednia, ale wyczuwam zamknięte w sobie charaktery :) (mimo to, zaznaczam, że potrzebuję komunikacji, aby zrozumieć, z czym uczeń się boryka - bo, że kwadratowej, pochodnych, czy dziesiętnych nie umie to niewiele mi ta wiedza pomoże - i czego tak naprawdę potrzebuje, żeby rozwinąć skrzydła) Mnie interesuje nie tylko to, jakie masz zaległości, ale CZYM one są spowodowane i gdzie został popełniony błąd.

    3. Serio, rozumiem podejście "po co mi to w życiu" i "matka się czepia", "uczy mnie jakiś debil". Nie rozwiążę Twoich problemów z rodziną, nauczycielem, ale zadbam o to, byś nie czuł się krytykowany i nierozumiany. Wszyscy musimy przez to przejść. Przejdź to ze mną - nie będzie źle ;)

    4. Nie współpracuję bezpośrednio z osobami poniżej 18. roku życia bez wiedzy rodziców i bez nadzoru rodziców. Terminy, częstotliwość oraz długość spotkań omawiam z rodzicami. Wnioskami dzielę się z rodzicami. Informuję o zmianach rodziców. Pytam o możliwości rozwiązania sytuacji rodziców.

    5. Wyznaję specyficzną ideę.
    Pamiętaj!
    Matematyka potrzebuje atencji. TY MNIE W OGÓLE NIE ROZUMIESZ. Ty mnie w ogóle nie słuchasz! Spróbuj tego nie nadrobić, to dostaniesz wciry xD
    Matematyka jest zazdrosna o uwagę. I tak Cię dorwie, nawet jak pójdziesz na humana, albo do technikum z dwiema matematykami w tygodniu. I tak będziecie ze sobą randkować, bo jesteście na siebie skazani. Spróbuj ją ignorować - ona i tak do Ciebie wróci, i to ze spotęgowaną do sześcianu siłą.
    Jeśli ją pokochasz - da Ci bardzo dużo, więcej niż wszystkie przedmioty humanistyczne razem wzięte. Otworzy drogę do zrozumienia jej sióstr, nauk pokrewnych. Rozwinie, na co dzień zaniedbaną półkulę, i umożliwi lepsze studia. Stanie się łamigłówką. Będzie przyjemna lub co najmniej obojętna do tego stopnia, że zniknie frustracja i niechęć.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Historia nie jest jakaś szczególna. Wynika z zupełnego przypadku.
    Swego czasu potrzebowałam szybkiego napływu gotówki, a widząc, jaką radość i zabawę, dają mi zajęcia, zdecydowałam się przy tym pozostać. ;)
    Praca z ludźmi, bycie szefem samego siebie, nieustanny rozwój.
    Szczerze mówiąc, to pierwszy (i liczę na to, że ostatni) zawód, w którym naprawdę czuję, że się rozwijam pod względem:
    a) pedagogiki i psychologii,
    b) siły charakteru,
    c) naukowo-intelektualnym,
    d) kreatywności,
    e) organizacji,
    f) marketingu.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Tak jest, kształcę się. Wzbogacam wiedzę we własnym zakresie, szczególnie w kierunku chemii i matematyki rozszerzonej. Uczę się z zakupionych własnoręcznie książek (na marginesie, ogromnie polecam Kurczaba, tym którzy są skazani na wypociny z Nowej Ery).
    W kwestii pozostałych przedmiotów absolutnie nie ma takiej potrzeby.

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Oj, tak. Jestem bardzo dumna z faktu, że zajmuję się projektowaniem treści zadań i tłumaczeń z matematyki dla pewnej, wchodzącej w życie strony internetowej.
    Do tej pory przetłumaczyłam temat potęg od minimum do maksimum.
    Usługa kosztowała 300 zł i poświęciłam na to czasu ponad 8 godzin.
    Jestem z siebie bardzo dumna, bo to była moja pierwsza taka przygoda!

  • Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?

    Nie doradziłabym konkurencji, jak ma mnie przechytrzyć ;)

    Pewnych rzeczy nauczyłam się sama i doszłam do nich sama. Z tego nie ma studiów, kursów, nikt nigdzie się ich nie nauczy.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Optymizm.
    Poznawanie drugiego człowieka i zainteresowanie nim.
    Nikogo do niczego nie zmuszam ani nie namawiam. Jak nie będziesz chciał to i tak zapomnisz po 10 minutach albo i 2 dniach i będziemy musieli wracać od nowa. Jak nie zrobisz pracy domowej i nie zrobisz postępów to Ty stracisz czas : P (albo na powtarzanie, albo będziesz się ociągać w działaniu, bo to czego nie zrobiłeś wcześniej, będzie potrzebne do pracy na później)
    Rozumiem okoliczności łagodzące ;)

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Umiejętności, nad którymi chciałabym pracować, dotyczą zdecydowanie wyższego poziomu matematyki - mam na myśli poziom matematyki ze studiów wyższych.
    Chciałabym także, aby mój poziom chemii i fizyki znalazł się na poziomie co najmniej rozszerzonym.