Ada U

Ada U

  • Przedmioty: Język angielski - Szkoła Podstawowa
    Język angielski - Gimnazjum
    Język angielski - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Zajęcia prowadzę: Bydgoszcz , Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon)
  • Wynagrodzenie: od 35 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe
  • Posiada własną stronę internetową Posiada własną stronę internetową

Od czterech lat, ze świetnymi wynikami, udzielam korepetycji na wszystkich poziomach edukacji, począwszy od podstawówki do liceum. Oferuję również zajęcia nastawione na komunikację dla osób dorosłych.
Program zajęć dostosowuję indywidualnie, dostarczam uczniom niezbędne materiały. W razie nagłych sytuacji (zapomniane zadanie, wypracowanie) można się ze mną bez problemu kontaktować pomiędzy lekcjami.

Przedmioty: Język angielski · - Szkoła Podstawowa
Język angielski · - Gimnazjum
Język angielski · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Wyprowadzanie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na wyższe oceny. Pomoc uczniom liceów w zakresie średnio zaawansowanej gramatyki języka angielskiego. Nauka osób dorosłych dokształcających się, w tym również pomoc w zakresie konwersacji przy zdawaniu certyfikatów. Tłumaczenia drobnych tekstów użytkowych dla Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie, pomoc przy pisaniu prac zaliczeniowych z zakresu języka angielskiego.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Odkrywanie nowych sposobów na ciekawszą, bardziej efektywną i zrozumiałą naukę. W związku z tym dokształcam się i uczęszczam na rozwijające szkolenia i warsztaty. Wychodzę z założenia, że jeżeli uczeń nie robi postępów, to ja robię coś źle i w związku z tym z zapałem szukam nowych metod i sposobów dotarcia do ucznia. Każdy jest inny i właśnie ta różnorodność zdolności i motywacji jest tak interesująca w nauczaniu.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Profesjonalista powinien być nie tylko miły w obejściu, konkretny i punktualny, ale także wiedzieć o czym mówi, umieć przytaczać przykłady i bez trudu nawiązywać kontakty zarówno z osobami, które ma uczyć jak i rodzicami uczniów.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Od jak dawna dana osoba naucza, jakie osiąga wyniki w pracy ze swoimi uczniami oraz jakie metody stosuje. Istotne są też kwestie wykształcenia, rozwoju zawodowego i ogólnego zasobu wiedzy. Jaki potencjalny klient chciałabym znać podejście nauczyciela do nauczania oraz ilu obecnie ma uczniów.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Klient powinien zapytać w jaki sposób najczęściej nauczam oraz jak wyglądałby plan przykładowej lekcji angielskiego z uczniem na danym poziomie zaawansowania. Dobrze by też było się dowiedzieć co oprócz udzielania korepetycji robi dana osoba, czy uczy się, albo gdzieś jeszcze naucza języka.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Klient powinien konkretnie wiedzieć czego chce, na ile jest w stanie się zaangażować w lekcje i wykorzystać ten czas. Nie lubię marnowania mojego czasu; uczę ponieważ lubię, a osoby niezdecydowane zwykle zaburzają mój już i tak mocno napięty grafik. Nie lubię też sytuacji, w których ktoś nie mówi o swoich zastrzeżeniach czy oczekiwaniach. Wolę grać w otwarte karty.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Przede wszystkim nie ograniczam się tylko do czasu lekcji. Oferuję dodatkowe materiały wspomagające oraz możliwość kontaktowania się ze mną pomiędzy zajęciami, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Nie spoczywam też na laurach. Cały czas szukam nowych metod, materiałów oraz indywidualnego podejścia do każdego ucznia.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Co obecnie robię? Studiuję, uczę, prowadzę własną firmę.
    Kiedy jestem dyspozycyjna? Między poniedziałkiem a sobotą, od 9-23. Oczywiście należy się umówić na konkretną godzinę, część z nich jest już zajętych.
    Jak długo uczę? Od mniej więcej czterech lat.
    Czy dojeżdżam do ucznia? Owszem, ale oferuję też możliwość nauki u siebie.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Takich historii jest bardzo wiele. Zawsze fascynują mnie sytuacje "genialnego błędu", to znaczy sytuacje w których uczeń na własną rękę kombinuje, używając znanych mu zasad języka. Natomiast najbardziej cieszą mnie sytuacje, w których uczeń po kilku tygodniach zajęć ze mną przynosi do domu zasłużoną "5" ze sprawdzianu, pierwszą w roku szkolnym.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Przede wszystkim, chciałabym żeby moi klienci zdawali sobie sprawę, że bardzo poważnie traktuję swoje zajęcie. Jestem nastawiona przede wszystkim na osiąganie efektów, ale też jest to moje źródło utrzymania. Mam niewygórowane stawki, dlatego miło by było gdyby nie odwoływali w ostatniej chwili kolejnych zajęć pod rząd. Ktoś inny mógł wtedy skorzystać z mojego czasu, a ja mogłam zarobić.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Szukałam dostępnej dla siebie pracy, z elastycznym grafikiem i możliwościami rozwoju. Mam też naturalny dar tłumaczenia, w związku z czym dzielenie się moją wiedzą i umiejętnościami wydało mi się najbardziej naturalną ścieżką rozwoju. I miałam rację!

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Cały czas jeszcze studiuję, co w oczywisty sposób wzbogaca moją wiedzę i rozwija kompetencje językowe. Dodatkowo cały czas poszukuję nowych materiałów i metod. Uczęszczam też na szkolenia i warsztaty wzbogacające mój wachlarz metod.