Hanna Samokhina

Hanna S

  • Przedmioty: Język rosyjski - Szkoła Podstawowa
    Język rosyjski - Gimnazjum
    Język rosyjski - Szkoła Wyższa
    Język rosyjski - Liceum
    Język rosyjski - Native speaker
  • Doświadczenie: 1 rok
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Jagielloński
  • Zajęcia prowadzę: Kraków , Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 25 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji

Mam na imię Ania. Przyjechałam z Kijowa. Mam wykształcenie ekonomiczne. Teraz studiuję filologię i pedagogiczny kurs na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Prowadzę korepetycję z rosyjskiego dla dzieci z obrazkami, muzyką itd.

Przedmioty: Język rosyjski · - Szkoła Podstawowa
Język rosyjski · - Gimnazjum
Język rosyjski · - Szkoła Wyższa
Język rosyjski · - Liceum
Język rosyjski · - Native speaker

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    1. Pomoc w odrabianiu lekcji rosyjskiego z chłopcem 9 lat.
    2. Pomoc studentu pierwszego roku filologii (poziom podstawowy)

    Zajęcia oparte na nauce alfabetu, pisania, rozpoznawania liter słuchowo.
    Zbieramy podstawowe słownictwo dla zbudowania prostego zdania.
    Po opanowaniu alfabetu i 80-100 słów zaczynam zajęcia tematyczne (dom, rodzina, ośrodek zdrowia, zwierzęta). Choć zajęcia odbywają się dla każdego ucznia w sposób charakterystyczny dla ucznia (pisanie, rozmowа lub czytanie mogą przeważać). To wszystko zależy od charakteru dziecka i jego chęci do nauki języka.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Komunikację z dziećmi. Są bardzo twórcze, otwarte, patrzą na świat po prostu i szczerze.
    Oni zawsze mówią to, co myślą, a często te pomysły zasługują na nagrania.
    Kocham bajki, piosenki, i to stało podstawą dla mojej pracy. W ten sposób dzieci szybko pamiętają informację bez myślenia o zawiłości języka, którego się uczą.
    Takie podejście do wykładów jest uzasadnione z psychologicznego i praktycznego punktu widzenia - korzystne i zabawne jednocześnie.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Studiuję psychologię. Wydaje mi się, aby skutecznie uczyć, trzeba zrozumieć czego człowiek chce, jego nastrój, pragnienia.
    Czytam książek na temat psychologii dziecka, twórczego rozwoju. Ta wiedza pomaga zorientować, jakiego rodzaju informacji, które należy dostarczyć do konkretnego ucznia.
    Najważniejsze dla mnie - zainteresować i to jest mój cel na każdej lekcji.