Piotr M

Piotr M

  • Przedmioty: Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Matematyka - Gimnazjum
    Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Politechnika Wrocławska (doktorant)
  • Zajęcia prowadzę: Wrocław Krzyki, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon)
  • Wynagrodzenie: od 45 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe
  • Potwierdzona tożsamość Potwierdzona tożsamość
  • Posiada własną stronę internetową Posiada własną stronę internetową

Ze względu na panującą pandemię zajęcia prowadzę wyłącznie zdalnie z wykorzystaniem wirtualnej tablicy. Potrzebujesz jedynie komputera (lub tabletu ew. komórki) i telefonu! Zapraszam :)

Doktorant Politechniki Wrocławskiej udzieli korepetycji z matematyki. Indywidualne podejście, dobrane zadania, odpowiednie wytłumaczenie i doświadczenie w prowadzeniu zajęć. Wystarczy dodać tylko chęci ucznia i sukces gwarantowany!

Ze względu na odwołane zajęcia szkołach i innych placówkach oferuję również zajęcia w formie zdalnej - online! Nie traćmy czasu do matury/egzaminu!

Intensywna nauka w miłej, przyjaznej atmosferze , sprawiają, że nawet z największych zaległości czy braku zrozumienia aktualnych zagadnień można wyjść cało. Nie ma co wierzyć w cudowne, nowoczesne metody, które uczą każdego, wszystkiego czego chce w 5 minut. Chyba każdy by tak chciał, prawda? Jednak podstawa to dobrze wytłumaczony materiał, dobranie odpowiednich zadań oraz oczywiście własne chęci . Bez tego, cudowne metody nic nie zdziałają o czym można się niestety szybko przekonać.

Ze względu na to, że jestem doktorantem Politechniki Wrocławskiej, z matematyką mam do czynienia każdego dnia. Mam bardzo duże doświadczenie w udzielaniu korepetycji. Moderowałem także treści zadań i ich rozwiązania na jednym z najbardziej popularnych portali.

Najważniejsze, żeby nie dopuścić do braków lub jak najszybciej zacząć je nadrabiać, dlatego korepetycji w szczególności udzielam dla

Uczniów szkół podstawowych (klasy IV-VIII)
Uczniów szkół średnich (zakr. pdst)
W nagłych przypadkach udzielam pomocy uczniom szkół ponadgimnazjalnych na poziomie rozszerzonym (przygotowanie do sprawdzianów itp.)
Możliwe prowadzenie zajęć dla małych grup 2-3 os. (cena ustalana indywidualnie)

Cena za zajęcia jest zależna od poziomu oraz liczby lekcji

Zapraszam do kontaktu! :)

Przedmioty: Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Matematyka · - Gimnazjum
Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Stale udzielam korepetycji z matematyki na poziomie podstawówki i gimnazjum. W ostatnim miesiącu roku szkolnego pomagałem łącznie 10 uczniom, którzy zdecydowanie poprawili swoje oceny przy mojej pomocy. Matematyka nie jest trudna, wystarczy ją dobrze wytłumaczyć i nie mieć zaległości.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Najbardziej w swojej pracy lubię, gdy widzę postęp w nauce, w zrozumieniu zadań, którzy osiągają uczniowie pod moją opieką. Bardzo lubię kontakt z moimi uczniami przez co też staram się aby kontakt uczeń-korepetytor był na tyle luźny aby na bieżąco uczeń mógł bez strachu (który często u poprzednich korepetytorów powstał) powiedzieć z czym ma problem, aby jak najlepiej pomóc.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Ludzie szukający korepetytora czasem jako główne kryterium stawiają sobie cenę za godzinę lekcji. Jednak czy warto jest zapłacić 5zł mniej a przez to być zmuszonym do wzięcia paru lekcji więcej? Chcąc oszczędzić czasem przepłacamy i lepiej jest poświęcić 5zł a uzyskac pomoc od osoby która kocha to co robi.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Na pewno chcialbym się dowiedzieć o doświadczeniu, o tym czy na pewno rozumiem i co no najważniejsze czy potrafię przekazać to czego nauczam. Jeżeli uczeń nie potrafi zrozumieć korepetytora to zdecydowanie należy go zmienić, bo przeciez chodzi o dobro ucznia.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Na pewno powinien zapytać o doświadczenie, o to czy miał styczność już z różnymi przypadkami, problemami. Korepetytor powinien do każdego ucznia podchodzić indywidualnie i dostosowywać metody nauczania do ucznia, nie odwrotnie.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Powinien zdecydowanie porozmawiać najpierw ze swoim dzieckiem czego oczekują od korepetytora a potem o tym samym z korepetytorem. Jasno postawiony cel bardzo ułatwia pracę. Wiedząc od początku czego chcemy osiągnąć łatwiej jest do tego dążyć a potem przekroczyć ten cel.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Najczęściej zadawanym pytaniem jest stawka za godzinę. Zawsze odpowiadam, że zalezy to od wielu czynników, ale na pewno nie warto się tym w głównej mierze kierować. Oczywiście kolejnym najczęstszym pytaniem sa wolne terminy, ale tutaj odpowiedź już zależy od danego okresu.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Na pewno to, że do każdego ucznia należy podejść indywidualnie, dostosować metody nauczania, mieć miłe usposobienie i posiadac wewnętrzna chęć niesienie pomocy, zrozumienie. Nie kazdy jest we wszystkim idealny a o to chodzi aby pomóc a nie zaszkodzić i negatywnie nastawić.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Moją najmocniejsza stroną jest wytrwałość, otwartość, chęć zrozumienia i niesienia pomocy. Nigdy się nie poddaję i sądzę, że każda osoba która ma problemy z matematyką, która nienawidzi tej dziedziny jest w stanie ją pokochać.

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Umiejętnosć przekazywania wiedzy. Mimo że myślę, że idzie mi to bardzo dobrze, wiadomo, że nikt nie jest doskonałym i można być jeszcze lepszym w tym co się robi, co pomoże w nauce.