Maciej O.

Maciej O.

  • Przedmioty: Historia i społeczeństwo , Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Historia , Wiedza o społeczeństwie - Gimnazjum
    Historia , Wiedza o społeczeństwie - Liceum
    Inne -
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Łódzki
  • Zajęcia prowadzę: Łódź Bałuty, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Doktor nauk społecznych, dyscyplina nauki o polityce. Legitymuję się kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć na Uniwersytecie Łódzkim dla kierunków politologia oraz stosunki międzynarodowe.

Przedmioty: Historia i społeczeństwo · Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Historia · Wiedza o społeczeństwie · - Gimnazjum
Historia · Wiedza o społeczeństwie · - Liceum
Inne · -

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Na co dzień prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Łódzkim - Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, dla kierunków politologia oraz stosunki międzynarodowe.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Bezpośredni kontakt z uczniem/studentem, możliwość rzeczywistego wpływu na jego postępy w nauce. Niezależnie od tego, czy mam do czynienia ze uczniem wybitnym czy muszącym włożyć w osiągnięcie sukcesu znacznie więcej pracy.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Racjonalną ocenę punktu początkowego i posiadanych zasobów (w szczególności czasu). Na tej podstawie powinno nastąpić również racjonalne określenie celów, których osiągnięcie będzie faktycznie możliwe.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Jaki jest zakres faktycznie posiadanej wiedzy, a tym bardziej - faktycznie posiadanych umiejętności. Nie mniej istotne jest to, jak mogą one zostać wykorzystane w codziennym życiu lub na rynku pracy.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    1. Jak prowadzący wyobraża sobie pracę z uczniem/studentem?
    2. Jakie cele stawia sobie i studentowi?
    3. Czy uważa, że za realizację celów odpowiedzialny jest wyłącznie student czy zarówno on jak i prowadzący?

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Czy jest faktycznie zainteresowany tematyką, która ma być przedmiotem zajęć. Nauczanie, a z drugiej strony uczenie się, treści, które są traktowane przez studenta jako nieprzyjemny przymus jest pozbawione sensu.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć na poziomie uniwersyteckim wraz z idącym za tym faktem przygotowaniem dydaktycznym. Wiedza i umiejętności przekazywane studentom nie są dzięki temu suchą teorią nieprzydatną w późniejszym życiu.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Czy da się nauczać o sprawach społecznych zupełnie bez matematyki? Nie, nie jest to możliwe. Podstawy matematyki zawsze są przydatne, a czasem wręcz niezbędne.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Mógłbym opowiedzieć wiele historii związanych z procesem nauczania, a szczególnie z weryfikacją wiedzy. Wolę jednak spuścić zasłonę milczenia na dokonania niektórych studentów.