Kamila Z.

Kamila Z.

  • Przedmioty: Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Matematyka - Gimnazjum
  • Doświadczenie: 1 rok
  • Wykszałcenie: Wyższe, Akademia Górniczo-Hutnicza ()
  • Zajęcia prowadzę: Kraków Bieżanów-Prokocim, Pracuję u siebie na miejscu
  • Wynagrodzenie: od 30 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe
  • Potwierdzona tożsamość Potwierdzona tożsamość

Ukończyłam liceum na profilu matematycznym, zdałam maturę z matematyki na poziomie rozszerzonym. Ukończyłam kurs pedagogiczny na UP w Krakowie. Udzielałam korepetycji dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum.
Zapraszam!

Przedmioty: Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Matematyka · - Gimnazjum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Praca z uczniem trzeciej klasy krakowskiego gimnazjum, zagadnienia z zakresu matematyki praktycznie od podstaw do aktualnych tematów omawianych w szkole. Uczeń w poprzednim roku był zagrożony oceną niedostateczną na koniec semestru, obecnie może się pochwalić pięcioma ocenami bardzo dobrymi i jedną dobrą. Skupiamy się przede wszystkim na opanowaniu materiału do egzaminu gimnazjalisty, nadrobieniu dość sporych zaległości, ale równocześnie dbam o to, by uczeń był na bieżąco z materiałem wykładanym w czasie lekcji.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Najbardziej w swojej pracy lubię, gdy uczniowie odnoszą sukces, na który razem ciężko pracujemy. Lubię, gdy okazuje się, że niemożliwe staje się całkiem realne, gdy kosmicznie wyglądające zadania potrafimy rozłożyć na łopatki.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Matematyka na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum tak naprawdę nie jest tak trudna, jak się wydaje. Jednakże jej nauka wymaga systematyczności i ciągłego utrwalania zdobytych umiejętności. Proszę nie nastawiać się na błyskawiczny efekt. Tempo osiągania sukcesu zależy w największej mierze od chęci i zapału ucznia. Na początek upewnijmy się, że dziecko naprawdę chce ten sukces osiągnąć. Ja deklaruję ogromną chęć pomocy, a czy Twoje dziecko choć troszkę chce w to wejść? Porozmawiaj z nim, zmotywuj, przekonaj się, że nasze spotkania nie będą marnowaniem jego czasu.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Pracujemy w miłej i sympatycznej atmosferze, jestem elastyczna i dostosowuję się do tempa pracy ucznia, jednocześnie delikatnie i umiejętnie je podkręcając. Przygotowuję sporo materiałów tak, aby nauka nie odbywała się tylko jedną godzinę w tygodniu. Regularnie i systematycznie sprawdzam stopień opanowania materiału u ucznia w sposób absolutnie bezstresowy.