Aleksander

Aleksander

  • Przedmioty: Matematyka , Informatyka - Gimnazjum
    Technologia informacyjna , Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Podstawowe, IV Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida w Białymstoku
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Białołęka, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon)
  • Wynagrodzenie: od 45 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Jeżeli rozważasz mój wybór, zadzwoń! Możemy umówić się na przedyskutowanie szczegółów umowy, z chęcią odpowiem na wszystkie pytania i zaoferuję darmową lekcję prezentującą moje umiejętności i sposób nauczania :)

O MNIE
Udzielam korepetycji z matematyki oraz informatyki na poziomie gimnazjum oraz w zakresie rozszerzonym na poziomie szkoły średniej. W przypadku korepetycji długoterminowych oferuję umowę zlecenie, chroniącą zarówno interesy ucznia i rodzica, jak i moje. Posiadam 4-letnie doświadczenie - do tej pory udzielałem korepetycji wielu osobom z wielu różnych dziedzin nauki, również przygotowując uczniów w klasie maturalnej. Ponadto oferuję wysoki poziom wykształcenia (95% z próbnych matur rozszerzonych z matematyki) i udzielam korepetycji także przez internet. Nie oferuję korepetycji z dojazdem do ucznia.

CENNIK za 1 godzinę zegarową korepetycji:
1. Długoterminowych (trwających dłużej niż miesiąc)
- w zakresie rozszerzonym: 55 zł;
- w zakresie podstawowym i w gimnazjum: 45 zł.
2. Krótkoterminowych (trwających krócej niż miesiąc)
- w zakresie rozszerzonym: 60 zł;
- w zakresie podstawowym i w gimnazjum: 50 zł.

Przedmioty: Matematyka · Informatyka · - Gimnazjum
Technologia informacyjna · Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    W tym momencie przygotowuję maturzystę, podchodzącego po raz drugi do matury z matematyki. W poprzednim roku szkolnym przygotowywałem ucznia zdającego informatykę, a także maturzystę, który zdaje matematykę. Dwa lata temu również przygotowywałem ucznia do matury z informatyki, a wcześniej udzielałem korepetycji z informatyki studentowi medycyny.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Jej zróżnicowanie. Każdy uczeń jest inny, dzięki czemu nie ma czasu na nudę. Każdy popełnia inne błędy, a z wielu można się wspólnie nieźle uśmiać w momencie, kiedy uczeń zostaje uświadomiony, co zrobił.
    Inną rzeczą dającą ogromną satysfakcję jest możliwość dzielenia się, szczególnie, jeżeli nauczane przedmioty są pasją nauczyciela.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Przede wszystkim byłbym ciekaw tego, w jaki sposób korepetytor realizuje program nauczania.
    Jedną z kluczowych rzeczy przy nauce przedmiotów ścisłych jest samodzielna praca ucznia - zarówno matematyka, jak i informatyka "wchodzą do głowy przez ręce", jak zwykła mawiać moja matematyczka. Dlatego też ważne jest, aby uczeń realizował zlecone mu zadania. Bez takiego nawyku nie ma szans na osiągnięcie wysokiego poziomu.
    Poza tym sposób realizacji korepetycji musi być dopasowany do ucznia. Na początkowych zajęciach ewaluuję jego poziom i szukam braków. Następnie materiał dopasowuje do określonego poziomu, a część lekcji przeznaczam na uzupełnianie najsłabszych umiejętności - jeżeli uczeń nie potrafi szukać błędów, realizujemy zadania polegające na ich szukaniu, jeżeli nie potrafi samodzielnie interpretować nowych algorytmów, skupiamy się na ćwiczeniu tego procesu.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Przede wszystkim uważam, że wbrew pozorom niewielkie znaczenie ma wykształcenie. Gdyby rzeczywiście o czymś świadczyło, nie byłoby potrzeby szukania korepetytora, bo nauczyciel prowadzący przedmiot w szkole by wystarczył. Myślę, że warto spytać korepetytora o jego plan, podejście do ucznia, sposób radzenia sobie z jego brakami, a także sposób prowadzenia zajęć.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Rodzic powinien zastanowić się, czy wybiera korepetytora odpowiedniego do potrzeb swojego dziecka. Wielu korepetytorów przygotowuje uczniów na różne poziomy. Jeżeli chcesz, żeby twoje dziecko mogło osiągnąć bardzo wysoki wynik z matury rozszerzonej - możesz wybrać mnie. Jeżeli natomiast zależy ci tylko na tym, by zdało semestr, szukaj dalej.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Jestem osobą młodą, a co za tym idzie - pamiętam, jak to jest przygotowywać się do matury. Dzięki temu potrafię lepiej zrozumieć potrzeby ucznia i dopasować swoje wymagania do zastanych realiów. Sam miałem świetnych i tragicznych nauczycieli i bardzo dobrze pamiętam ich błędy. Dzięki temu mam duże pojęcie o tym, jak nie uczyć, a także dużo pomysłów na to, jak uczyć dobrze.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Na bieżąco tworzę materiały na korepetycje, których udzielam - każda lekcja z danym uczniem zaplanowana jest od początku do końca. Dla każdego ucznia przygotowuję indywidualny plan nauczania, realizujący aktualną podstawę programową, w związku z czym cały czas powtarzam wszystkie tematy potrzebne do lekcji. Ponadto wiele moich zainteresowań związanych jest z matematyką oraz informatyką, a przez to siłą rzeczy mam z tymi dziedzinami do czynienia również poza pracą.

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    CENNIK za 1 godzinę zegarową korepetycji:
    1. Długoterminowych (trwających dłużej niż miesiąc)
    - w zakresie rozszerzonym: 55 zł;
    - w zakresie podstawowym i w gimnazjum: 45 zł.
    2. Krótkoterminowych (trwających krócej niż miesiąc)
    - w zakresie rozszerzonym: 60 zł;
    - w zakresie podstawowym i w gimnazjum: 50 zł.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Nigdy nie poddaję się w swoich wysiłkach, mających na celu wytłumaczenie tematu uczniowi. Miałem wiele przypadków, w których uczniowie potrzebowali 3, 4 różnych podejść, aby zrozumieć daną kwestię. Jest to całkowicie naturalne - każdy człowiek przyswaja wiedzę na inne sposoby. Istotne jest to, żeby do każdego ucznia umieć w jakiś sposób dotrzeć i nie zmuszać go do kucia materiału, który powinien zrozumieć.