Agata P

Agata P

  • Przedmioty: Chemia , Fizyka , Matematyka , Informatyka - Szkoła Podstawowa
    Fizyka , Matematyka , Informatyka - Gimnazjum
    Matematyka , Logika - Szkoła Wyższa
    Technologia informacyjna , Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 10 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Wydział Matematyki i Informatyki UAM
  • Zajęcia prowadzę: Poznań Grunwald, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Jestem matematykiem i dydaktykiem z zamiłowania i wykształcenia, doktorantką na UAM i absolwentką PP. Od kilkunastu lat z powodzeniem udzielam korepetycji, a moi uczniowie zawsze osiągali swoje cele. Mam przygotowanie pedagogiczne, a ponadto podczas studiów prowadziłam zajęcia ze studentami pierwszych lat matematyki i informatyki. Pasjonuję się Porozumieniem Bez Przemocy i taki rodzaj komunikacji (szczery, motywujący, wspierający, dający poczucie bezpieczeństwa, pewności siebie i poczucia własnej wartości) wykorzystuję w pracy z uczniem. Umiem wyczuć sposób uczenia się ucznia tak, aby jak najlepiej kierować współpracą i zwiększyć możliwości ucznia do przyswajania wiedzy. Moi uczniowie zawsze mnie polecają i nawet po latach przychodzą kolejni z polecenia. Takich uczniów mam najwięcej!

Przedmioty: Chemia · Fizyka · Matematyka · Informatyka · - Szkoła Podstawowa
Fizyka · Matematyka · Informatyka · - Gimnazjum
Matematyka · Logika · - Szkoła Wyższa
Technologia informacyjna · Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Pomoc uczniom w poprawie oceny na koniec roku i w zaliczeniu roku. Pomoc studentom w zaliczeniu kolokwium i egzaminu. Konsultacje analityczne z pracownikiem IT. Przygotowuję także warsztaty dla małych dzieci i rodziców. Tak, aby zaleczyć matematyczne rany u rodziców i ułatwić dzieciom start w piękny świat wyobraźni, kształtów, logiki...

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Kontakt z drugim człowiekiem i to, że mogę mu pomóc. Dużo radości daje mi intensywność i energia, jakie towarzyszą tej pracy. Spotkanie z nowym uczniem i każda lekcja jest zawsze wyzwaniem. Nie ma nudy, ciągle się coś dzieje, cały czas jestem skoncentrowana i czujna. Korepetycje zawsze pomagają mi się skoncentrować i później przenieś tą koncentrację na inne zajęcia. Dają kopa nawet w pochmurny dzień ;)

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Spotkanie i rozmowę w 4 oczy. Szczerość w wyrażaniu oczekiwań. Chęć wyrażenia swoich emocji, zadowolenia, frustracji. Zawsze staram się je usłyszeć. Polecam rozmowę, bo wierzę, że jest świetnym narzędziem dla znalezienia wspólnej strategii osiągnięcia celu!

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Jak to jest być matematykiem, o co chodzi, gdy pracuje się naukowo i co to właściwie oznacza? Zapytałabym także dlaczego nie pracuję w szkole. I co to jest Porozumienie Bez Przemocy!

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Powinien spotkać się, aby poznać korepetytora i zdecydować, czy dobrze mu się z nim współpracuje. Jakość relacji uczeń-nauczyciel jest w mojej opinii podstawą efektywnej współpracy.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Potrafię łączyć wiedzę merytoryczną z metodyczną. Potrafię odczytać jakie uczeń ma w danej chwili trudności, nawet jeśli się nie odzywa. Potrafię odczytać emocje, nazwać je i często w ten sposób pomóc pozbyć się jakiś lęków, czy wprowadzić spokój, co pomaga w koncentracji. Czasem proponuję i zgadzam się na elementy fizjoterapii - masaż szyi, czy ramion, bo z doświadczenia wiem, że to dotlenia mózg, rozładowuje napięcie mięśniowe i pomaga w nauce. Potrafię na bieżąco, w trakcie spotkania zrozumieć nieznany mi materiał (albo sposób myślenia i rozwiązywania zadań prowadzącego) i przetłumaczyć do uczniowi "na polski". Potrafię przyznać się do błędu, bo takie zdarzają się każdemu.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    - Na czym polega moja praca naukowa? odp: na wymyślaniu twierdzeń i dowodzeniu ich. Na odkrywaniu zależności, powiązań, własności itd.
    - Kto i gdzie to wykorzysta? odp: Najczęściej matematycy, którzy pracują w bardziej stosowanych dziedzinach, także naukowcy innych dziedzin ścisłych, fizycy, informatycy, biolodzy, chemicy itd.
    - Dlaczego nie uczę w szkole? odp. Bo nie lubię systemu, bo uważam, że szkoła krzywdzi ludzi. Bo dzieci to ludzie i powinny doświadczać w szkole respektowania swoich praw. Uważam, że szkoła krzywdzi także rodziców i nauczycieli. Przynajmniej w obecnej formie.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Ulubiona radosna to nie pojedyncza historia, tylko każdy sukces mojego ucznia, przez sukces rozumiem nie tylko ocenę na sprawdzianie/kolokwium/koniec roku. To także chwila, gdy dowiaduję się, że kolejny uczeń przyszedł do mnie z polecenia byłego ucznia.

    Ulubiona smutna i ku przestrodze, to gdy dowiedziałam się, że ktoś, kogo znam, kto był kiepskim, trójkowym studentem z częstymi poprawkami, uczy w szkole. Wiedziałam z ust ucznia tej osoby jak wyglądają lekcje, relacja z uczniami i efektywność ich pracy (w raczej jej brak). Takich nauczycieli nie powinno być w szkołach!

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Chciałabym, aby wiedzieli, że na proces uczenia się ma wpływ bardzo wiele czynników. Że popełnianie błędów jest ok, że ważne jest uświadomienie sobie lęków, nazwanie ich i oswojenie. Że będąc matematykiem-naukowcem jest się ciągle na jakiejś lekcji, a często jedynym nauczycielem jest książka, czy publikacje.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Marzyłam o tym odkąd pamiętam. Zawsze lubiłam dzielić się wiedzą i umiejętnościami. Będąc dzieckiem powtarzałam, że będę nauczycielem w szkole. Z czasem poszerzenia moich horyzontów uświadomiłam sobie, że można pomagać w nauce inaczej. Będąc nauczycielem akademickim, tutorem itp. To praktykuję.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Ukończyłam Podyplomowe Studium Przygotowania Pedagogicznego, czytam literaturę z zakresu samorozwoju. Pasjonuję się i uczestniczyłam już w 5-ciu warsztatach z Porozumienia Bez Przemocy, które przekładają się na moją współpracę z uczniami i możliwość wsparcia ich m.in. na polu radzenia sobie z emocjami.

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Nie jest skomplikowany, jednak, jeśli chciałoby do mnie przyjść 2-ch uczniów, to każdy będzie płacił za godzinę zajęć 35zł. Jeśli 3-ch, to 25zł. Zdarza się w sytuacjach awaryjnych, że gdzieś obok krążą moje dzieci/dziecko. Zawsze wtedy pytam, czy to będzie dla ucznia ok i wtedy dogadujemy się indywidualnie odnośnie finansowania.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Umiejętność holistycznego (całościowego) spojżenia na proces uczenia się. Z doświadczenia osoby ciągle uczącej się wiem, jak to jest ważne. I jak ważnym elementem jest umiejętność radzenia sobie ze stresem i innymi trudnymi emocjami. To wysłuchanie ich jest najczęściej kluczem do sukcesu!

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Umiejętność radzenia sobie ze stresem i wspierania innych w rozwoju tej umiejętności. Jest bardzo wiele technik, każdy jest inny, więc co innego mu służy. Zgłębienie tego tematu jest bardzo pomocne, kluczowe dla efektów pracy ucznia. O zdrowiu nie wspominając.